اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر:

اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار نوروز موفقیت آمیز بود

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اقدامات و عملکرد سازمان برای تنظیم بازار در شب عید و ایام نوروز در استان بوشهر موفقیت آمیز بود.

اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار نوروز موفقیت آمیز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وجود برخی مشکلات، کمبود برخی کالاها و قیمت بالای آن‌ها، تدابیری اتخاذ شد که با ذخیره‌سازی و تامین این اقلام با نرخ مناسب، مردم در ایام عید با مشکلی مواجه نشوند و آمار نشان می‌دهد در این راستا موفق عمل کردیم.

وی تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار در ایام نوروز امسال بیش از هزار تن میوه شامل سیب و پرتقال و هزار و 900 تن گوشت مرغ منجمد توزیع شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: از اسفند ماه 91 تاکنون هزار و 50 تن میوه شامل 750 تن پرتقال و 300 تن سیب درختی به ترتیب با قیمت مصوب هزار و 400 تومان و هزار و 600 تومان توزیع شده است.

وی بیان کرد: در این ایام بیش از هزار و 900 تن گوشت مرغ منجمد با قیمت چهار هزار و 800 تومان و 167 تن گوشت قرمز با نرخ مصوب عرضه شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: عرضه این اقلام تاثیر بسزایی در کاهش قیمت‎ها و دسترسی آسان همشهریان به این کالاهای اساسی در ایام عید داشته است. 

انتهای پیام/66007/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول