اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت بشرویه خبر داد

تشکیل 41 پرونده تخلف از واحدهای صنفی بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه از تشکیل 41 پرونده تخلف از واحدهای صنفی این شهرستان در 9 ماهه امسال خبر داد.

تشکیل 41 پرونده تخلف از واحدهای صنفی بشرویه

علی حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: با هدف نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه از واحدهای صنفی سطح شهرستان بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 780 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه افزود: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته، 41 پرونده تخلف از واحدهای صنفی در سطح این شهرستان تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شده است.

حسن‌زاده ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده را رقمی بالغ بر 96 میلیون و 611 هزار ریال اعلام کرد و گفت: این تخلفات شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و تقلب بوده است. 

وی یادآور شد: بیشترین تخلف مربوط به شرکت‌های گازرسانی به دلیل استفاده از اتصالات غیر استاندارد بوده است که 25 میلیون و 750 هزار ریال جریمه شدند.

*برگزاری انتخابات دو اتحادیه صنفی در بشرویه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه در ارتباط با طرح تنظیم بازار  اظهار کرد: در سه ماهه گذشته 9 تن و 300 کیلوگرم روغن، 23 تن برنج وارداتی هندی و 2 هزار و 600 کیلو گوشت قرمز منجمد در این شهرستان توزیع شده است.

حسن‌زاده از برگزاری انتخابات دو اتحادیه صنفی در دیماه سال جاری خبر داد و افزود: انتخابات صنف الکتریکی، عکاسی، رایانه و تعمیر لوازم برقی و صنف خیاطان و آرایشگران برگزار می‌شود که با برگزاری این انتخابات در مجموع هفت اتحادیه صنفی در شهرستان فعالیت می‌کنند.  

انتهای پیام/69006/ذ /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول