اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

توزیع گوجه‌فرنگی با قیمت زیر 2 هزار تومان در استان بوشهر

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع گوجه‌فرنگی با قیمت زیر 2 هزار تومان در استان بوشهر خبر داد.

توزیع گوجه‌فرنگی با قیمت زیر 2 هزار تومان در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباس تابش بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در راستای رضایت‌مندی مردم و نظارت بر بازار از تمام امکانات و توانمندی موجود به نحو مطلوب تلاش کرد.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات انجام شده در تعطیلات بسیار چشمگیر بوده و در تمام شهرستان‌ها شاهد رضایت‌مندی مردم بودیم.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: جذب و توزیع یک‌هزار و200 تن میوه، توزیع مرغ به میزان نامحدود و ثابت نگه داشتن قیمت مرغ گرم از خدمات این سازمان در تعطیلات نوروز بوده است.

تابش ادامه داد: همچنین برنج با نرخ مصوب نیز به اندازه کافی در بازار توزیع شد و هم‌اکنون پیگیری برای جذب این کالا برای ادامه تنظیم بازار ادامه دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از توزیع گوجه‌فرنگی با قیمت زیر 2 هزار تومان در استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: با وجود اینکه گوجه‌فرنگی جزو کالاهای تنظیم بازار نیست، اما برای تنظیم قیمت آن در بازار توزیع این کالا با نرخ هر کیلوگرم زیر 20 هزار ریال در همه شهرستان‌های استان آغاز شده است.

وی از ثبت 17 هزار تخلف صنفی در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: بحث نظارتی، بازرسی و برخورد با متخلفان جدی است، چرا که از 15 اسفند سال گذشته تاکنون افزایش 344 درصدی تخلفات صنفی را در استان بوشهر داشتیم که در این ارتباط 17 هزار تخلف ثبت شده است.

در این آیین با تقدیر از زحمات ابوالقاسم محمدزاده، رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان، محمدحسن اسماعیل‌پور به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول