اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

غرب پاسخگوی حقوق تضییع شده هسته‌ای ایران باشد

امام جمعه موقت دزفول گفت: غرب باید نسبت به حقوقی که از ایران در مورد فناوری هسته‌ای ضایع کرده است، پاسخگو باشد.

غرب پاسخگوی حقوق تضییع شده هسته‌ای ایران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: لازمه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، سرلوحه قرار دادن شعارهای سال‌های گذشته رهبری است.

امام جمعه موقت دزفول افزود: راهکارهای تحقق عملی حماسه سیاسی و اقتصادی در جامعه باید تبیین و تشریح شود.

وی تصریح کرد: در این مسیر باید نهادها و گروه‌ها و صاحبنظران تلاش کنند و با وحدت و همدلی بر منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به مسئله انتخابات و حضوری حماسی مردم در یازدهمین دوره این مهم اضافه کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی با خرد جمعی و اتحاد در انتخابات شرکت کرده و چون گذشته حماسه‌ای بزرگ خلق خواهد کرد.

بیگدلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا گفت: بیش از 30 سال است که ایران اسلامی با آمریکا قطع رابطه کرده و در این ارتباط متحمل تحریم‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی و فشارهای بین‌المللی شده که این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه یقین داریم دشمن هرگز از این راه نمی‌تواند خللی در اراده مردم و مسئولان این نظام ایجاد کند، تصریح کرد: غرب باید نسبت به حقوقی که از ایران در خصوص فناوری هسته‌ای ضایع کرده جوابگو باشد.

انتهای پیام/72001/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول