اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب استان زنجان:

سیاسیون نباید در انتخاب مردم دخالت داشته باشند

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سیاسیون نباید در انتخاب مردم دخالت داشته باشند و باید اجازه دهند مردم فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سیاسیون نباید در انتخاب مردم دخالت داشته باشند

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به نامگذاری سال 92 با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: مردم در سال گذشته با نظام اسلامی برای تحقق شعار سال، همکاری کردند و در سال‌جاری نیز موجب تحقق شعار سال می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم همواره به وظیفه خود در قبال تحقق شعار سال عمل می‌کنند، افزود: در حال حاضر باید مسئولان نسبت به حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کنند.

*قدردانی از مردم

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت قدردانی از مردم برای خلق حماسه‌های بزرگ در طول 34 سال گذشته، تاکید کرد و گفت: مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، همواره در صحنه حضور فعالی دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات پرشور، نیاز به حضور گسترده و فعال مردم در انتخابات دارد، افزود: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور مردم انجام شود.

*دولت جدید نباید ضعف‌های دولت قبلی را داشته باشد

عبادتی با اشاره به اینکه دولت آینده باید مزایای دولت فعلی را داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید ضعف‌های دولت فعلی در دولت آینده وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید با حضور گسترده خود همچون دوره‌های گذشته، حماسه‌ای عظیم خلق کنند، افزود: سیاسیون نباید در انتخاب مردم دخالت داشته باشند، و اجازه بدهند مردم با سعه صدر، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

*حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی خلق می‌کند

عبادتی در بخش دیگری از سخنان خود خلق حماسه اقتصادی را، نیازمند خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: این دو حماسه در کنار هم، معنادار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات آتی موجب خلق حماسه سیاسی می‌شود، افزود: خلق این حماسه به خلق حماسه اقتصادی کمک می‌کند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان، شعارهای چند ساله اخیر را مکمل هم عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری چند سال متوالی برای تحقق برنامه‌های اقتصادی کشور موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده‌‌اند.

وی ادامه داد: بعد از نامگذاری چند سال با عناوین اقتصادی، باید در سال‌جاری، حماسه اقتصادی تکمیل‌کننده شعارهای سال‌های گذشته باشد.

*میزان مصرف در کشور بی‌رویه است

عبادتی میزان مصرف کشور را در حوزه‌های مختلف بی‌رویه خواند و گفت: کشور ایران از کشورهای پر مصرف جهان است که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه مدیریت اقتصادی یکی از راهکارهای تحقق حماسه اقتصادی است، افزود: باید با چنین مدیریتی، به تحقق شعار سال در زمینه اقتصاد کمک کرد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان همت مضاعف مسئولان را زمینه‌ساز تحقق شعار سال عنوان کرد و افزود: مدیریت جامعه در بخش‌های مختلف، به ویژه بخش اقتصادی قطعاً به خلق حماسه می‌انجامد.

انتهای پیام/73003/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول