اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

احیای نماز جمعه از برکات انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: احیای نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از برکات انقلاب و انفاس طیبه امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی است.

احیای نماز جمعه از برکات انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه امام جمعه چوئبده که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه، دومین جلسه شورای اداری‌ است که در زمان وی تشکیل شده و البته با حضور مسئولان ویژه و روحانیون معزز محقق شده است.

وی افزود: انتصاب حجت‌الاسلام حمید سیلاوی، به سمت امامت جمعه چوئبده مطمئنا منشا خیر و برکات در این منطقه بوده و امیدواریم این روند متعالی هر چه سریع‌تر محقق شود.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: احیای نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از برکات انقلاب و انفاس طیبه امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی گویای این موهبت بزرگ الهی است که با ورق زدن خاطرات این حرکت شکوهمند مردمی به آسانی می‌توان آثار و برکات نماز جمعه را ملموس‌تر و مشهودتر مشاهده کرد.

ایلخاص‌زاده در پایان از زحمات حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور، امام جمعه قبلی این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 72001/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول