اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

پیشرفت هسته‏ای ایران مرهون ملی شدن صنعت نفت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: پیشرفت هسته‏ای ایران مرهون ملی شدن صنعت نفت است.

پیشرفت هسته‏ای ایران مرهون ملی شدن صنعت نفت است

حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به در پیش بودن 29 اسفند ماه سالروز ملی شدن صنعت نفت، اظهار کرد: نگاهی به سیر تاریخی این روز، حاکی از تأثیر آن بر استقلال جامعه و شکل‏گیری انقلاب است.

وی تصریح کرد: اگر این مهم به همت آیت‏الله کاشانی و دکتر مصدق شکل نمی‏گرفت، پیشرفت هسته‏ای ایران و دیگر پیشرفت ها حاصل نمی‏شد؛ چراکه به این طریق دست بیگانگان از کشور کوتاه شده است.

امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: امیدواریم که آحاد جامعه از این رویداد مهم تاریخی برای عبور از دیگر بحران‏ها و گردنه‏های سخت نظام، پند و عبرت بیاموزند.

مواضع یادگار امام راحل، چراغ راهی برای پیروان ولایت است

استیری همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز حجت‏‏الاسلام سیداحمد خمینی یادگار امام راحل، افزود: آن بزرگوار یکی از مؤثرترین عناصر در جریانات پیش و پس از انقلاب بود که هر چه به زمان پیروزی انقلاب نزدیک‏تر شدیم، نقش وی پررنگ‏تر و مؤثرتر شد.

وی تأکید کرد: نقش وی در سلامت و نشاط امام خمینی(ره) و انتقال اخبار و اطلاعات از پیر جماران به مسئولان و برعکس، کتمان‏ناپذیر است.

امام جمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: آن عزیز سفر کرده پس از رحلت امام راحل نیز نقش بی‏بدیلی در پشتیبانی از انقلاب، نظام، آرمان‏های انقلاب و ولایت فقیه داشت.

وی تصریح کرد: نگاهی به سخنان آن بزرگوار از زمان وفات امام خمینی(ره) تا 26 اسفند 1373 که دار فانی را وداع گفت و مواضع وی، چراغ راهی برای پیروان ولایت است.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول