اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

حضور گسترده در انتخابات تجلی حماسه سیاسی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در انتخابات تجلی حماسه سیاسی و لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری است.

حضور گسترده در انتخابات تجلی حماسه سیاسی است

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای سال 1392 انتخاب کرده‌‌اند، اظهار داشت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مناسب‌ترین عنوان برای سال ‌جاری است به طوری که در این سال ملت بزرگ ایران اسلامی به انتخاب‌‌های بزرگی دست می‌زنند که این انتخاب‌ها در تحول سیاسی و اقتصادی کشورمان موثر واقع می‌شود.

وی حضور حداکثری، داوطلبانه و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا را نشان‌دهنده رشد سیاسی و بلوغ فکری ملت بزرگ کشورمان دانست و افزود: ملت همه ساله در آئین‌های سیاسی و اجتماعی حضور می‌یافتند ولی در سال‌ جاری با احساس مسئولیت بیشتری به انجام این وظیفه خود مبادرت می‌کنند.

این نماینده مجلس با اظهار به اینکه انتخابات ریاست‌ جمهوری سال جاری از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، بیان داشت: باید تلاش شود فردی ولایتمدار و متعهد سکان هدایت قوه مجریه را در دست بگیرد چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انحای مختلف اعم از تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و ... به دنبال اعمال فشار بر ملت هستند.

فتاحی با بیان اینکه نکات نهفته در پیام نوروزی مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در مشهد مقدس باید مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه ملت در طول 34 سال گذشته در خط ولایت فقیه قرار داشتند توانستند مقابل ایادی استکبار جهانی ایستادگی کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاومت ملت کشورمان در مقابل ناملایمات، اظهار داشت: دشمنان نظام با اعمال تحریم‌های مختلف به دنبال مسدود کردن مسیر پیشرفت کشورمان بودند حال آنکه ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به یکی از کشورهای پیشتاز تبدیل شده لیکن همه این توفیق‌ها در سایه‌سار ولایت تحقق یافته است پس باید کماکان رهنمودهای رهبری در سرفصل امور قرار گرفته و نسل جدید را با عشق به ولایت پرورش داد.

انتهای پیام/61002/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول