اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم مطرح کرد

لزوم توجه بیشتر به گفتمان انقلاب در سال حماسه سیاسی

فرماندار شهرستان سمیرم گفت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به معنای تمرکز مردم و مسئولان بر واقعیت‌های گفتمان امام و انقلاب است.

لزوم توجه بیشتر به گفتمان انقلاب در سال حماسه سیاسی

حامد منیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سمیرم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی  رهبر معظم انقلاب به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در واقع به معنای تمرکز مردم و مسئولان بر واقعیت‌های گفتمان امام و انقلاب است.

وی تصریح کرد: حماسه اقتصادی پایبندی به میانه روی، پرهیز از اسراف و تکیه به ابتکارات است که با حرکت در این مسیر شاهد رشد و توسعه تولیدات داخلی و اقتصاد کشورمان هستیم.

فرماندار سمیرم با تاکید بر مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع گفت: حماسه اقتصادی به معنای استفاده نکردن نیست بلکه در حقیقت به معنای استفاده درست، بهره‌مندی و بهره‌وری و مدیریت صحیح مصرف است.

این مسئول اضافه کرد: توجه به پارامترهای عوامل پیشرفت با توجه به الگوی ایرانی اسلامی ما را در تحقق این شعار یاری می‌کند.

منیری سال 91 را سالی توأم با موفقیت‌های ملی و بین‌المللی برای ایران برشمرد و افزود: در سال گذشته علیرغم تحریم‌های استکبار جهانی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با پیروی از رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب تمام دشواری‌ها و مشکلات را پشت سر گذراندند.

وی در ادامه با توصیه مسئولان مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی برای تحقق شعار امسال گفت: مردم نیز باید با همدلی و بصیرت و ایجاد فضائی آرام مسئولان را در اجرای این امر همراهی کنند.

فرماندار سمیرم در پایان اذعان داشت: نامگذاری و شعارهای سال در راستای شعارهای گذشته است و دوام و استمرار این نام‌گذاری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول