اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

حماسه سیاسی سرنوشت کشور را رقم می‌زند / عبور مناسبی از تحریم‌ها داشته‌ایم

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی معتقد است تحقق کامل "حماسه سیاسی" سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

حماسه سیاسی سرنوشت کشور را رقم می‌زند / عبور مناسبی از تحریم‌ها داشته‌ایم

محسن بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تأکید بر اینکه انتخاب شعار امسال به شکلی هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفته است اظهار کرد: اجرای درست حماسه سیاسی سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری دو انتخابات حساس ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در جنبه حماسی شعار سال می‌توان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را به عنوان هدف نخست مطرح کرد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس نهم تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر زمان فردی به عنوان مسئول ارشد اجرائی کشور انتخاب شده در انتخابات بعدی نیز به پیروزی رسیده است و به این ترتیب 8 سال سکان هدایت کشور در دستان این فرد خواهد بود.

بیگلری در تشریح تفاوت‌های انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با سایر دوره‌ها گفت: در این مقطع با توجه به جناح‌بندی‌های خاص موجود، نوعی وضعیت مبهم حاکم است، به این معنی که به هیچ عنوان نمی‌توان حدس زد چه شخصی به عنوان رئیس جمهور آینده ایران انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت انتخاب یک فرد مقتدر می‌توانیم در راستای تحقق حماسه سیاسی گام‌های بلند و سریع‌تری برداریم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در خصوص بعد دیگر شعار امسال یعنی حماسه اقتصادی با اذعان به تاثیرگذاری تحریم‌ها هر چند اندک در اقتصاد کشور گفت: با افزایش چشمگیر قیمت محصولات، عزمی راسخ برای مقابله با این وضعیت احساس می‌شود.

بیگلری هدف‌گذاری شعار حماسه اقتصادی را در این بخش عنوان کرد و افزود: باید وابستگی کشور به نفت کاهش یابد تا به شرایط مطلوب دست یابیم.

وی اظهار امیدواری کرد در سایه تحقق حماسه اقتصادی تولیدات کشور بیش‌تر شده و قیمت اجناس و کالاها در سراشیبی قرار گیرد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس نهم میزان تحقق شعار سال گذشته را در حد نسبتا مناسبی ارزیابی کرد، اما در عین حال گفت: البته به طور 100 درصدی و مطلق نتوانستیم تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برآورده کنیم.

بیگلری با تاکید بر وجود تحریم‌های پیچیده دشمنان خاطرنشان کرد: در سال 91 به شکل مطلوبی از تحریم‌ها عبور کردیم.

وی در پایان خواستار وحدت بیشتر مسئولان و مردم در ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تحقق کامل شعار حماسه سیاسی و اقتصادی شد.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول