اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس:

مدیریت قوی لازمه الگو شدن کشورمان است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن مدیریت قوی لازمه الگو قرار گرفتن کشورمان در مناطق مختلف جهان است.

مدیریت قوی لازمه الگو شدن کشورمان است

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایران به عنوان یک کشور اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، تکنولوژی و .. یکی از کشورهای پیشتاز و صاحب‌نام است بنابراین برای اینکه موقعیت فعلی را حفظ کرده و آن را ارتقا دهیم باید در سطوح کلان کشور مدیریت قوی استقرار پیدا کند.

وی تصریح کرد: دست‌یابی به فناوری انرژی هسته‌ای، نانوتکنولوژی، هوا فضا و صدها دستاورد دیگر را دانشمندان در شرایطی به دست آورده‌اند که کشورمان در شرایط تحریم‌های شدید قرار گرفته بود بنابراین بدون حمایت‌های دول غربی به چنین موفقیت‌هایی دست یافته‌ایم بنابراین ایران اسلامی قابلیت تبدیل شدن به کشوری الگو در سراسر جهان را دارا است.

خضری الگو شدن ایران اسلامی را در سایه داشتن مدیریت علمی، مقتدر و انقلابی دانست و به برگزاری انتخابات‌های مختلف در سال جاری به ویژه انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران اسلامی از بین کاندیداها فردی ولایتمدار، متعهد و دارای برنامه شفاف را انتخاب کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید ملت در انتخاب‌هایی که انجام می‌دهند نهایت دقت را کرده و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب را در نظر بگیرند تا در برآورد آرای ملت کسی سکانداری قوه مجریه را به دست گیرد که شایسته نظام رفتار کند و برای حل مشکلات مختلف کشور و تحقق پیشرفت‌های روزافزون موفق شود.

وی ایران اسلامی را در کانون توجه‌ها دانست و افزود: ایران اسلامی و ملت بزرگ آن هم‌اکنون مورد توجه دنیا قرار گرفته‌اند بنابراین باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و با انتخاب فردی اصلح و کاردان برای عبور از تحریم‌های اقتصادی و علمی دشمنان تلاش کنند تا ایران اسلامی به کشوری اسوه تبدیل شود.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول