اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

دشمن فرهنگ و اقتصاد ایرانی ـ اسلامی را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان در مجلس گفت: دشمنان امروز فرهنگ و اقتصاد ایرانی ـ اسلامی را نشانه گرفته‌اند تا شاید به زعم خود بتوانند مردم را مجبور به عقب‌نشینی از آرمان‌هایی کنند که با گوشت و خون ایرانیان آمیخته است.

دشمن فرهنگ و اقتصاد ایرانی ـ اسلامی را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی با حضور پاسداران تیپ 12 قائم (عج) و یگان‌های تابعه که در حسینیه امام خمینی(ره) سمنان برگزار شد، با رتبه‌بندی رویدادهای اخیر خاورمیانه اظهار داشت: ساده‏لوحی است اگر بگوییم بعضی مسائل و حوادث روز خاورمیانه عادی یا ناشی از تاثیر اقتصاد جهانی است.

وی تصریح کرد: با در کنار هم قرار دادن بعضی حوادث زنجیره‌ای هدفمند و برنامه‌ریزی شده توسط آمریکا، اسرائیل و بعضی هم‌پیمانان غربی آنها حقیقت نمایان می‌شود.

 سوریه خط مقدم جبهه اسلام است

نماینده مردم سمنان، ‌مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر خاورمیانه، سوریه را خط مقدم جبهه اسلام خواند و افزود: آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی با هدف قرار دادن استقلال سوریه سعی در فروپاشی دولت این کشور و ناامن کردن منطقه دارند.

وی گفت: با کمی تفکر پی بردن به این مسئله سخت نیست که با سقوط دولت و مقاومت سوریه، ورود به دروازه فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی دور از ذهن نخواهد بود؛ بنابراین حمایت ایران و تمامی شیعیان جهان از سوریه از مهم‏ترین اولویت‌های مسلمانان است.

خسروی در بخش دیگر از سخنانش بعضی مسائل روز ایران را مورد بررسی قرار داد و این حوادث را نشأت گرفته از چند موضوع دانست و در همین رابطه گفت: روزگاری در مقابل دشمن مشخصی در جبهه‌ها می‌جنگیدیم و شرایط آن زمان را با همه سختی‌هایش سپری کردیم.

 جنگ پایان نیافته است

نماینده مردم سمنان، ‌مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: شاید به زعم اکثریت مردم جنگ پایان یافته اما از زمانی که انقلاب پیروز شد، کشور ما هر بار در جبهه‌ای جدید مقابل دشمنان قرار گرفت.

خسروی ادامه داد: این امر نشان می‌دهد که بیگانگان در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده‌اند و هر بار نسخه تازه‌ای را برای به زانو در آوردن مردم ایران تجویز می‌کنند.

نماینده مردم سمنان، ‌مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن امروز فرهنگ و اقتصاد ما را نشانه رفته تا شاید به زعم خود بتواند مردم را مجبور به عقب‌نشینی از آرمان‌هایی کند که با گوشت و خون ایرانیان آمیخته است.

 

همه مسئله ما دشمن خارجی نیست

نماینده مردم سمنان، ‌مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه همه مسئله ما دشمن خارجی نیست؛ افرادی گاه تعمداَ و گاه از روی جهالت آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، هم وجود دارند.

خسروی ادامه داد: اینجاست که مسئولان باید با ارائه برنامه‌های درست و علمی و پیش‌بینی مسائلی که دشمن روی آنها برنامه دارد، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه علی‏رغم تلاش‌های صورت گرفته در ایجاد نابسامانی اقتصادی و تشویش افکار عمومی، ابتکار عمل در دست ماست.

خسروی تأکید کرد: وظیفه همه ماست که شرایط جامعه را درک کنیم و به گونه‌ای قدم برداریم و زندگی کنیم که اسراف در آن جایی نداشته باشد و بهانه دست دشمنان و جاهلان ندهیم.

وی گفت: امروز اگر 70 میلیون ایرانی بخواهند قدمی کوچک به سوی سعادت جامعه بردارند، قدمی بزرگ در راه نابودی دشمنان اسلام برداشته‌اند.

نماینده مردم سمنان، ‌مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی افزود: تاریخ نشان داده که ایرانیان مصائبی سخت را پشت سر گذاشته‌اند و به لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) و رهبری ولی امر مسلمانان جهان از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد و ذلت دشمنان داخلی و خارجی را به نظاره خواهیم نشست.

انتهای پیام/2249/صا40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول