اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

12 فروردین یادآور حماسه بزرگ امت ایران اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 12 فروردین یادآور حماسه بزرگ امت ایران اسلامی است.

12 فروردین یادآور حماسه بزرگ امت ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این روز سرنوشت‌ساز، در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه شد، اظهار کرد: ملت غیور و انقلابی ایران در این روز با حضور حماسی خود به دشمنان دین، قرآن و بشریت نشان دادند که نسبت به سرنوشت خود و آینده کشور حساس هستند.

وی ادامه داد: در چنین روزی 2/98 درصد مردم ایران با رأی خود، خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 12 فروردین‌ماه نخستین روز حکومت الله و از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی ایرانیان است و در چنین روزی ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی، پایه‌های قصر 2 هزار و 500 ساله حکومت طاغوت را فرو ریختند و با جانشینی حکومت مستضعفان، سلطه شیطانی برای همیشه از ایران اسلامی رخت بربست.

سالاری با تأکید بر اینکه رأی قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی دشمنان را بر آن داشت که با انواع توطئه‌ها به مقابله با ملت انقلابی ایران بپاخیزند، افزود: با این وجود، دشمنان با تمام شیطنت‌های خود هنوز هم نتوانسته‌اند کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده پولادین و مستحکم این مردم ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: سی و چهارمین سالگرد 12 فروردین‌ماه در شرایطی فرا می‌رسد که نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی‌ها حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن 91 نظام اسلامی را مورد تأیید قرار دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: اینک نیز ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی در سال جدید توجه خود را به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی معطوف کرده و در این برهه حساس، خودشان را آماده حرکتی پرشتاب و بزرگ به سمت پیشرفت و عدالت کرده است.

انتهای پیام/63002/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول