اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر ری:

روز جمهوری اسلامی نعمت بر ما تمام شد/ اتحاد ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است

امام جمعه شهر ری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت: خداوند در روز جمهوری اسلامی نعمت را بر ملت غیور ایران اسلامی تمام کرد.

روز جمهوری اسلامی نعمت بر ما تمام شد/ اتحاد ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران، 12 فروردین را یوم‌الله بزرگی دانست و اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی 2 ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پای صندوق‌های رأی رفته و بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

امام جمعه شهر ری آزادی را از جمله نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران آزادی و استقلال را برای کشور به ارمغان آورد.

وی در ادامه ظلم‌های رژیم ستم‌شاهی و شکنجه‌های ساواک را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: همواره باید نعمتی که خداوند متعال ارزانی داشت را به یاد بیاوریم و فراموش نکنیم که به واسطه آن از چنگال فرعون نجات یافتیم.

* زیر سایه نایب امام زمان عج‌الله به سر می‌بریم

حجت‌الاسلام شاهچراغی با تأکید بر اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران امروز سایه نایب امام عصر بر سر ما است گفت: در گذشته زیر سایه امام خمینی (ره) و امروز زیر سایه مقام معظم رهبری که نایبان حضرت بقیةالله (عج) هستند به سر می‌بریم.

* روز جمهوری اسلامی نعمت بر ما تمام شد/ وحدت از برکات جمهوری اسلامی است

امام جمعه شهر ری با تأکید بر اینکه در روز جمهوری اسلامی ایران خداوند متعال نعمت را بر ما تمام کرد اظهار داشت: نعمت دیگری که خداوند متعال به برکت جمهوری اسلامی به ما ارزانی داشت نعمت وحدت است.

* فرعونیان به دنبال ایجاد فاصله بین دولت و مردم بودند

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به اینکه در دوران طاغوت فرعونیان زمان همواره به دنبال تفرقه بودند گفت: در دوران ستم‌شاهی عین دولت و ملت، حوزه و دانشگاه و آحاد مردم فاصله بود اما به برکت جمهوری اسلامی ایران وحدت در جامعه فراگیر شد.

* اتحاد ایران اسلامی زبانزد عام و خاص است

امام جمعه شهر ری با اشاره به وحدت موجود در جامعه عنوان کرد: در مقایسه اجمالی اوضاع کشور با کشورهای همسایه و بررسی کارنامه 34 ساله انقلاب درمی‌یابیم به برکت جمهوری اسلامی ایران چه نعمت‌هایی را به دست آوردیم.

* انقلاب امنیت را برای جامعه به ارمغان آورد

حجت‌الاسلام شاهچراغی جنگ تحمیلی و ... را از جمله چالش‌های امنیتی در گذشته دانست و گفت: اگر چه در گذشته با چالش‌های امنیتی روبرو بودیم اما امروز با مقایسه وضعیت امنیت کشور با کشورهای همسایه همچون پاکستان، عراق، افغانستان و ... درمی‌یابیم که امروز امنیت نعمت کمی نیست که خدای متعال به برکت انقلاب و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی به ما ارزانی داشت.

* وضعیت سیاسی کشور در شرایط خوبی است

امام جمعه شهر ری با اشاره به چالش‌های سیاسی افزود: اگر چه در این دوران با چالش‌های سیاسی همچون بنی‌صدر ملعون، منافقان و فتنه 88 روبرو بودیم اما به فضل خدا، خون شهدا، انفاس قدسی امام و هدایت‌های راهیانه رهبر معظم انقلاب از این چالش‌ها عبور کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت سیاسی دنیا امروز از نظر سیاسی در وضعیت خوبی قرار داریم.

* رشد اقتصادی در حین تحریم‌ها/ پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف

حجت‌الاسلام شاهچراغی وضعیت اقتصادی کشور را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه تحریم‌ها چالش بود، اما با ارزیابی وضعیت اقتصادی شاهد رشد اقتصادی کشور هستیم و به لطف خدا در دوران بابرکت انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف پیشرفت داشتیم.

امام جمعه شهر ری در پایان با تأکید بر شکرگزاری نعمت‌های خداوند متعال تصریح کرد: اگر قدردان نعمت‌های خدا باشیم پروردگار متعال نعمت‌ها را بر ما افزایش می‌دهد.

این گزارش حاکی از همزمان با 12 فروردین ماه و 2 ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مردم غیور ایران اسلامی با همت و هدایت‌های امام خمینی (ره) پای صندوق‌های رأی آمده و بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران آری گفتند.

انتهای پیام/2462/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول