اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

محصولات دیجیتالی غرب تناسبی با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی ندارند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: محصولات دیجیتالی که توسط کشورهای غربی تولید می‌شود هیچ تناسبی با فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی ندارند.

محصولات دیجیتالی غرب تناسبی با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی ندارند

سعید خورشیدی در بازدید از مجتمع فرهنگی دیجیتال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در بین مجموعه‌هایی که در راستای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سطح این استان فعالیت می‌کنند، خلاء وجود مجموعه‌ای که با خواسته‌های به روز آنان همگام باشد، احساس می‌شد.

وی افزود: بنابراین می‌توان گفت که مجتمع فرهنگی هنری دیجیتال استان قزوین با اقدامات ارزشمندی که در ترویج بازی‌های رایانه‌ای سالم و تولید انیمیشن داشته موفق شده است این خلاء را برای نوجوانان و جوانان استان قزوین پر کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: زیرا بسیاری از کشورهای غربی با تولید و عرضه بازی‌های رایانه‌ای منطبق با فرهنگ خود به دنبال تغییر تفکرات نوجوانان و جوانان ما هستند در حالی که محصولات دیجیتالی که توسط کشورهای غربی تولید می‌شود هیچ تناسبی با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ندارد.

خورشیدی تصریح کرد: از زمانی که مجتمع فرهنگی هنری دیجیتال کاسپین استان قزوین راه‌اندازی شده است شاهد فعالیت‌ها و ترویج فرهنگ سواد دیجیتالی به نوجوانان و جوانان این استان بودیم که جا دارد از زحمات مسئولان مجتمع تقدیر کنم.

انتهای پیام/77001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول