اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

حضور باشکوه در انتخابات تحقق شعار سال است

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب تحقق شعار سال می‌شود.

حضور باشکوه در انتخابات تحقق شعار سال است

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری در سال‌جاری دارای دو بخش است که باید در تحقق هر دو بخش آن تلاش کرد.

وی با اشاره به بخش اقتصادی شعار سال خاطرنشان کرد: این بخش در سال‌های گذشته نیز مورد توجه بوده و مقام معظم رهبری همواره لزوم رسیدگی به این موضوع را مورد تأکید قرار داده‌اند.

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به بخش سیاسی شعار سال تصریح کرد: حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از جمله موضوعاتی است که موجب تحقق شعار سال می‌شود.

عبادتی با اشاره به اینکه مردم باید ضمن حضور باشکوه در انتخابات به انتخاب فرد اصلح نیز توجه داشته باشند، اضافه کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مردم باید شخصی را انتخاب کنند که ویژگی‌های مطلوب رئیس‌جمهور فعلی از جمله پرکاری، ساده‌زیستی و ... را داشته باشد.

وی بیان داشت: براساس فرموده‌های مقام معظم رهبری رئیس‌جمهور آینده باید ضعف‌هایی که در برخی از رفتارهای سیاسی در دولت فعلی وجود دارد، برطرف کند و اجازه ندهد که کشور به دوران قبل از دولت نهم برگردد.

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حضور همه اقشار و احزاب در انتخابات افزود: گروه‌های سیاسی باید با حضور در انتخابات به وظایف خود عمل کنند.

عبادتی با تأکید بر انتشار و ترویج زندگی به سبک اسلامی اذعان داشت: متأسفانه در حال حاضر برخی از سریال‌های تلویزیونی با سبک ایرانی و اسلامی تطابقی ندارند که این امر باید مورد توجه قرار گرفته و در برطرف کردن آن اقدامات لازم انجام شود.

وی در پایان با تأکید بر بحث اصلاح الگوی مصرف ابراز داشت: باید سبک استفاده درست در جامعه و در بین مردم نهادینه شود.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول