اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم فهرج، بم، ریگان و نرماشیر در مجلس

یادواره 13 شهید نگین کویر فهرج بر‌گزار شد

یادواره 13 شهید سرافراز نگین کویر شهرستان فهرج با حضور نماینده مردم فهرج، بم، ریگان و نرماشیر در مجلس برگزار شد.

یادواره 13 شهید نگین کویر فهرج بر‌گزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم فهرج، بم، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در یادواره 13 شهید سرافراز نگین کویر شهرستان فهرج که با حضور جمع کثیری از خانواده‌های شهدا، ایثار‌گران و اقشار مختلف مردم بر‌گزار شد با اشاره به جانفشانی‌ها و ایثار‌گری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و با بیان اینکه جمهوری اسلامی مقتدرترین کشور دنیا است، اظهار داشت: ایران امن‌ترین کشور دنیا است و امنیت در کشور ما از بسیاری از کشور‌ها بالاتر است.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار امروز ما از برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است، شهدا با نثار جان خود لرزه بر اندام دشمنان انداخته‌اند که هیچ‌گاه فکر تجاوز را به جمهوری اسلامی نخواهند کرد.

نماینده مردم فهرج، بم، ریگان و نرماشیر در مجلس، اخلاص، صداقت و ایمان را از ویژگی‌های بارز شهدا در دفاع مقدس بیان کرد و افزود: امروز عزت ما به برکت خون شهدا است، ایثار و جانفشانی فرزندان این ملت موجب شده که امروز دشمن حقوق این ملت را به رسمیت بشناسد.

عضنفرآبادی عنوان کرد: شهدای بخش نگین کویر، ستارگان درخشان این منطقه هستند که امروز به وجودشان افتخار می‌کنیم، شهدای این بخش نگین‌های باعظمت و باارزش این خطه هستند.

وی با تقدیر و سپاس از خانواده‌های معظم شهدا اذعان داشت: هر گاه دشمن کوچکترین تهدیدی به این کشور کند، جوانان این کشور پاسخ دندان‌شکن و قاطع می‌دهند.

نماینده مردم فهرج، بم، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نسل امروز نسلی پویا، زنده، شجاع و غیرتمند است، چگونه کشوری روی خون پاک شهدا پا بگذارد و جوانان غیرتمند این کشور ساکت باشند.

حسین سعید‌نیا، بخشدار نگین کویر فهرج نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز این خطه توفیق خدمتگزاری به مردم را از برکت خون شهدا دانست و گفت: به زودی در آینده نزدیک گلزار شهدای بخش نگین کویر ساماندهی می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور مشاور معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/80013/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول