اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فتح‌الله زاده

مسابقات بیستمین یادواره شهدای زایر عباسی دشتی پایان یافت

بیستمین یادواره شهدای زایرعباسی شهرستان دشتی استان بوشهرکه با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران آغاز شده بود با قهرمانی تیم فوتبال کشاورز چارک و با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خاتمه یافت.

مسابقات بیستمین یادواره شهدای زایر عباسی دشتی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس ازشهرستان دشتی، بیستمین دوره از بازی‌های فرهنگی ورزشی سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی دشتی استان بوشهر با حضور 12 تیم از روستاهای دشتی و تنگستان و در چهار گروه سه تیمی برگزار شد که دو تیم فوتبال کشاورز چارک و تیم فوتبال شاهین درازی هر دو از شهرستان دشتی به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

هرچند حضور خانواده‌های معظم شهدا، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، رئیس کمیته داوران کشور و خیل عظیم مردم گرمی خاصی را به این فضای معنوی و ورزشی داده بود و بازی خوبی توسط هر دو تیم ارائه شد اما این بازی گلی در برنداشت.

تیم فوتبال شاهین درازی که در دقیقه 55 بازی یکی از بازیکنان خود را با کارت قرمز داور از دست داده بود بازی خوبی را در مقابل تیم روستای چارک از خود به نمایش گذاشت اما این پایان بازی نبود و در دقایق پایانی نیز یکی دیگر از بازیکنان تیم شاهین نیز با کارت قرمز دوم داور روبرو شد و 9 نفره به بازی ادامه دادند.

درادامه ، کار به ضربات پنالتی کشیده شد که در پایان تیم کشاورز روستای چارک در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو تیم شاهین درازی را شکست داد تا پرونده این دوره از مسابقات نیز بسته شود.

انتهای پیام/66001/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول