اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

یادواره شهدا آلوده به اغراض سیاسی نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: یادواره شهدا آلوده به اغراض سیاسی نشود.

یادواره شهدا آلوده به اغراض سیاسی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام عبدالرحمان باقرزاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری پنجمین یادواره شهدای شهر نور بیان داشت: برگزاری یادواره‌ها تجدید عهد و پیمان با شهدا و عامل معطر شدن جامعه به عطر شهدا است.

امام جمعه نور تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید معطر به عطر خلوص باشد تا اثرات خود را داشته باشد و  گرنه دچار خطا شده‌ایم و نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: باید در انتخاب سخنران و افراد تریبون به‌دست و دست‌اندرکاران مراقبت شود تا یادواره آلوده به اغراض سیاسی نگردد و با در پیش بودن انتخابات استفاده انتخاباتی نشود.

باقرزاده همچنین تاکید کرد: باید مراقبت کرد تا در آستانه دو انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری حتی توزیع کارت‌های تبلیغاتی، عکس و پوستر و مشابه آن در حین مراسم انجام نگیرد که خدای ناکرده اصل یادواره زیر سئوال برود.

سرپرست فرمانداری نور هم بیان داشت: ما زیر تابوت هر یک از شهدا عهد و پیمان بستیم که راهشان را ادامه خواهیم داد و برگزاری یادواره‌ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا هم در راستای همان عهد و پیمان است.

علی محمد صمدیان ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ها علاوه بر اینکه دلگرمی خانواده‌های شهدا را به‌همراه دارد در روایاتی هم هست که شهید در یک قدمی بهشت منتظر شفاعت کردن دوستان و اقوام است و منتظر عوامل برگزارکننده یادواره‌ها هم هستند و آرزو می‌کنیم مورد شفاعت‌شان قرار گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه نور نیز از برگزاری چهار یادواره شهدای شهر نور در سنوات گذشته خبر داد و ابراز داشت: این یادواره‌ها جدای یادواره شهدای شهرستان و سایر شهرها و روستاهای تابعه برگزار می‌شود.

ناصر توکلی افزود: چون هر سال این یادواره در اردیبهشت ماه برگزار می‌شد، امسال نیز بنا به پیشنهاد ستاد برگزاری قرار است در دهم اردیبهشت ماه سالروز عملیات بیت‌المقدس که تعدادی از شهدای این شهر نیز شهدای همین عملیات هستند در کنار گلزار شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/86023/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول