اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه پنج مشهد خبر داد

برگزاری یادواره شهدای محله رضائیه مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج مشهد گفت: در آستانه سال جدید و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، نخستین یادواره شهدای محله رضائیه مشهد امروز در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای محله رضائیه مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحسن حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یادواره شهدای محله رضائیه برای نخستین بار در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‎شود.

وی افزود: اغلب رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از چنین مناطقی به جبهه‎های هشت سال دفاع مقدس اعزام می‎شدند و امروزه افتخار داریم مناطقی همچون منطقه پنج را به عنوان یکی از مناطق شهیدپرور مشهد معرفی کنیم.

حسینی اظهار کرد: سرداران بزرگ خراسان همچون سردار علیمردانی، بابانظر، چراغچی، برونسی، حسینی محراب، شریفی و ابراهیمی از چنین مناطقی به جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند و به افتخار بزرگ شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای محله رضائیه، افزود: این یادواره برای نخستین بار در محله رضائیه با برنامه‌هایی همچون مداحی، روایت‌گویی و سخنرانی و همچنین تجلیل از خانواده شهدا برگزار می‎شود.

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: نخستین یادواره شهدای محله رضائیه امروز با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد و جمعی از مسئولان استانی و شهری در مسجد امام رضا(ع) واقع در بولوار وحدت، وحدت 22 بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم از پلاک افتخار رونمایی می‎شود، اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در استان خراسان‎رضوی به همت شورای اجتماعی ناحیه یک شهرداری منطقه پنج به اجرا درآمد و این مراسم با حضور امام جمعه مشهد رونمایی می‎شود.

انتهای پیام/70005/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول