اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردیبهشت سال آینده

یادواره شهدای بشرویه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در اردیبهشت‌ماه سال 92 یادواره شهدای هیئت ابوالفضلی در بشرویه برگزار می‌شود.

یادواره شهدای بشرویه برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای هیئت ابوالفضلی این شهرستان اظهار داشت: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدایی است که به دعوت امام راحل(ره) لبیک گفته و مخلصانه جان خود را در جبهه‌ها تقدیم نظام و انقلاب کردند.

محمد شهابیان‌مقدم ادامه داد: شهدای میهن اسلامی با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشته و چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی را روشن نگه داشتند.

وصایا و آرمان‌های شهدا به فراموشی سپرده نشود

وی با بیان اینکه نباید وصایا و آرمان‌های شهدا به فراموشی سپرده شود، خاطر نشان کرد: ما مدیون شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید با ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب مقابله کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت نام و خاطره آنها گامی در راستای ترویج و انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس است.

شهابیان مقدم عنوان کرد: یادواره شهدای هیئت ابوالفضلی در چهارم اردیبهشت‌ماه سال 92 با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری در بشرویه برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام(ره) گفت: پیگیری امورات خانوده‌های معظم شهدا، کمک برای رفع مشکلات آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف تشکیل این نهاد انقلابی است.

احمد عباسی متذکر شد: شهدا و جانبازان، سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی ایران هستند که با احساس مسئولیت در سنگر دفاع از حیثیت و ناموس کشور از جان و مال خود گذشتند.

معرفی آرمان‌ها بهترین سد در برابر تهاجمات فرهنگی است

وی معرفی آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و دفاع مقدس را بهترین سد در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن دانست و اذعان داشت: برگزاری یادواره شهدا بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

در ادامه این جلسه، ستاد یادواره شهدای هیئت ابوالفضلی بشرویه با 12 کمیته شامل کمیته جمع‌آوری آثار شهدا و پژوهش، فرهنگی، تبلیغات، پشتیبانی و مالی، تربیت بدنی و جوانان، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، تشریفات و پذیرایی و ایاب و ذهاب، انتظامات، دانشجویی و دانش‌آموزی، خواهران، هیئت‌های مذهبی، مشارکت مردمی و کمیته نمایشگاه تشکیل شد.

انتهای پیام/69006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول