اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 فروردین ماه 92 برگزار می‌شود

یادواره شهدای غواص جنوب کشور در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: 24 فروردین ماه سال آینده یادواره شهدای غواص استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان در جیرفت برگزار می‌شود.

یادواره شهدای غواص جنوب کشور در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری بعد از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: 24 فروردین ماه سال آینده یادواره شهدای غواص استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آماده کردن 20 مدرسه با تجهیزات و امکانات کامل برای اسکان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات عید افزود: برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی نیازمند همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در جیرفت اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی منطقه جنوب کرمان از هجدهم تا بیستم اسفندماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

مجید خزایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این تور دوچرخه‌سواران از سراسر کشور حضور دارند و این افراد سفیران تبلیغ فرهنگ جنوب کرمان به شمار می‌روند، فرصت مناسبی است تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زمینه معرفی هر چه بهتر این شهرستان و جنوب را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه این تور در سه مرحله چهار، 10 و 70 کیلومتری برگزار می‌شود، ابراز داشت: مسافت چهار کیلومتری از مقابل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تا سایت تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، مسافت 10 کیلومتری از پلیس راه شهرستان جیرفت تا میدان سبزواران و مسافت 70 کیلومتری از روستای جنگل‌آباد تا دوراهی شهر مردهک به صورت رفت و برگشت است و در نهایت به میدان سبزواران ختم می‌شود.

خزایی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی نیز باید تدابیر لازم برای برگزاری مسابقه را بیندیشد و موانع موجود در جاده را رفع و دست‌اندازهای مسیر مسابقه را اصلاح کند، عنوان کرد: باید قبل از برگزاری مسیر مسابقه مورد بررسی قرار گیرد و موانع موجود در محور رفع شود.

وی با تأکید بر اینکه باید تمام نهادها و اداره‌های شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه ملی تلاش کنند تا به نحو احسن اجرا شود، اذعان داشت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت میزبان این مسابقات است، تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت موجود برای برگزاری هر چه بهتر این تور دوچرخه‌سواری استفاده کنیم.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه مسابقات دوچرخه‌سواری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور 20 اسفند ماه در تالار ولایت شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول