اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

برگزاری یادواره‌های شهدا مددرسان ما در زندگی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌های شهدا، مددرسان ما در مسیر صحیح زندگی است و این بسترسازی‌ها مایه برکات است.

برگزاری یادواره‌های شهدا مددرسان ما در زندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در مراسم یادواره شهدای فرهنگی در دشتستان اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و موفقیت این نظام مرهون خون شهداست.

وی ادامه داد: دشمنان توطئه‌های زیادی برای تضعیف نظام اسلامی انجام می‌دهند که با وحدت و همدلی مسئولان و حرکت در مسیر ولایت فقیه تمام نقشه دشمنان خنثی می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به ذکر داستان‌هایی از زندگی شهدای دانش‌آموز پرداخت و خاطر نشان کرد: هر گاه فرهنگ شهادت،‌ ایثارگری و فرهنگ بسیجی بودن در بین آحاد مردم متبلور شد و ظهور پیدا کرد، شاهد شکوفایی فرهنگ دینی نیز خواهیم بود و هر چه فرهنگ شهادت کمتر شود؛ شاهد نمود زشتی‌ها خواهیم بود.

وی، مرگ به سبب شهادت را حیات ابدی و هدیه‌ای خدایی خواند و تصریح کرد: عمده‌ترین اکسیری که موجب شد، جوانان ما به حیات ابدی برسند، ارتباط با خدا و اهل بیت (ع) بوده است.

موسوی‌نژاد عنوان کرد: تنها راه رشد بشریت و رسیدن به کمال، راهی جز مسیر ولایت، امامت و اهل بیت (ع) نیست و جوانان باید در این مسیر گام بردارند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس یادآور شد: کسانی که بدون هدف و برنامه‌ریزی زندگی می‌کنند؛ زندگی پوچی خواهند داشت و وقتی می‌میرند به مرگ بی‌معنا مرده‌اند.

این مسئول، شهادت را تنها راه ماندگاری دانست و افزود: برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌های شهدا، مددرسان ما در مسیر صحیح زندگی است و این بسترسازی‌ها مایه برکات است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: هرگاه از فرهنگ شهادت،‌ فرهنگ ولایی و فرهنگ بسیجی جدا شدیم، آن روز، روز بیچارگی و فلاکت ما خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول