اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهدای کیار برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای روستای دزک، شهرک عدل و پاسداران کیار شرقی از توابع شهرستان کیار امروز در روستای دزک برگزار شد.

یادواره شهدای کیار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار بعدازظهر امروز در یادواره شهدای روستای دزک اظهار کرد: همواره باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

حجت‌‎الاسلام حسن بت‌شکن با اشاره به تحلیل یکی از تحلیلگران غربی در مورد ملت ایران گفت: این تحلیلگر می‌گوید تشیع دو بال دارد که با این دو بال پرواز می‌کند و باعث شکست ما شده است، این دو بال انتظار سبز یا انتظار فرج و مرگ سرخ یا شهادت‌طلبی شیعیان است.

وی تأکید کرد: شیعیان راه ولی خود را راه خدا می‌دانند و در این مسیر حاضرند جان خود را بدهند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار با اشاره به 8 سال دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی با رهبری امام خمینی (ره) نوجوانانی که سنشان به حدی نرسیده بود تا به میدان جنگ بروند با دست بردن در شناسنامه‏های خود به مناطق عملیاتی می‌رفتند، ما نیز باید مانند این شهیدان والا‌مقام عمل کنیم و از خط ولایت ذره‌ای منحرف نشویم.

وی ولایت‌پذیری و تکلیف‌گرایی را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدای انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: رزمندگان اسلام بر‌اساس تکلیفی که بر دوش خود احساس می‌کردند اوامر و دستورات ولی‌فقیه و مقتدای خویش را اطاعت کرده و نگذاشتن با وجود تمامی تهدیدها و تحریم‎ها حرف رهبرشان روی زمین بماند.

بت‌شکن گفت: نتیجه این مقاومت و ایستادگی موجب شد تا دشمن نتواند وجبی از خاک کشور را به تصرف خود درآورد و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به فصل درخشانی از کارنامه موفق انقلاب اسلامی تبدیل شود.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول