اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر خبر داد

بازدید 60 هزار گردشگر از آبشارهای شوشتر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر از بازدید بیش از 60 هزار نفر گردشگر از سایت آبشارهای شوشتر خبر داد.

بازدید 60 هزار گردشگر از آبشارهای شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدحسین موسوی‌نسب در بازدید از آبشارهای شوشتر اظهار کرد: در روزهای گذشته بیش از 60 هزار و 321 نفر از سایت تاریخی آبشارهای شوشتر بازدید کرده‌اند که این شمار همچنان در حال افزایش است.

وی افزود: سایت آبشارهای شوشتر در شرایط کنونی از پربازدید‌ترین سایت‌های تاریخی سراسر استان خوزستان به شمار می‌آید و به این دلیل در سال‌های گذشته رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داده است.

*آمار ارائه شده دقیق است

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر گفت: آمار ارائه شده برای بازدید از سایت آبشارهای شوشتر در 10 روز نخست سال 1392 بر اساس بلیط فروشی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دقیق‌ترین آمار ارائه شده بلیط فروشی در سایت‌های تاریخی است، خاطرنشان کرد: شمار بلیط فروشی در سایت‌های تاریخی مرجع اساسی برای تعداد بازدیدکنندگان به شمار می‌آید و بر این اساس تنها این آمار اعلام می‌شود.

موسوی‌نسب اضافه کرد: گردشگران بسیار زیادی در سال‌‌جاری به دلیل آب و هوای بسیار خوب از شهرستان شوشتر بازدید کرده‌اند و این تعداد رو به افزایش است.

*مساعدت ادارات در ایام نوروز مثال‌زدنی بود

وی ادامه داد: در ایام نوروز سال‌‌جاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی همکاری زیادی را برای پذیرایی مهمانان نوروزی به کار بسته‌اند و در این باره از همه مدیران مرتبط تشکر می‌کنم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شوشتر بیان کرد: در نوروز سال‌جاری و در چند روز گذشته مشکلات در سایت‌های تاریخی بسیار کم بوده و در صورت وجود در اسرع وقت برای رفع آنها اقدام شده است.

وی افزود: شهرداری شوشتر در راستای چاپ بروشور و تنظیف خیابان‌های منتهی به آثار تاریخی همکاری بسیار زیادی انجام داده که از زحمات این دستگاه خدمات‌رسان به صورت ویژه تقدیر می‌کنیم.

*ارتقای سطح رضایتمندی گردشگران

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: گردشگران در بازدید از آثار تاریخی شوشتر فرم‌های نظرسنجی را پر می‌کنند که در اکثر این فرم‌ها رضایت نسبی از خدمات ارائه شده درج شده است.

وی در پایان عنوان کرد: مشکلات را در نوروز سال‌جاری دسته‌بندی و برای رفع در سال آینده تدوین کرده‌ایم و امیدواریم در این زمینه اعتبار لازم را اختیار بگیریم.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول