اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی دشتی خبر داد

بازدید شش گروه کوهنوردی 5 استان از گنبد نمکی دشتی

رئیس هیئت کوهنوردی دشتی گفت: در ایام نوروز تعداد شش گروه از استان‌های مشهد، اصفهان، تهران، نایین و خوزستان از گنبد نمکی دشتی بازدید کرده‌اند.

بازدید شش گروه کوهنوردی 5 استان از گنبد نمکی دشتی

حمید زارعی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: فعالیت‌های نوروزی فرهنگسرای شهید شهریاری و هیئت کوهنوردی ازابتدای نوروز با حمایت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی آغاز شده و نمایشگاه صنایع دستی، مواد غذایی و آثار گردشگری تا پایان نوروز به عرضه صنایع دستی و گردشگری و مواد غذایی شهرستان اقدام می‌کند.

زارعی گفت: علاقمندی مسافران نوروزی به صنایع دستی استان بوشهر و شهرستان دشتی نشان از مرغوب بودن آن است.

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج افزود: یکی از اهداف ما کمک به کودکان و خانواده‌های بی بضاعت خورموجی بوده که تعداد هشت خانواده و 12 کودک را تحت پوشش قرارداده‌ایم.درایام نوروز نیز تاکنون مبلغ 300 هزارتومان وجه نقد و البسه، کفش و وسایل خانگی به این خانواده‌ها اهدا کرده‌ایم.

زارعی خاطرنشان کرد: بخشی از این کمک‌ها توسط نادر ضرابیان دبیر هیئت کوهنوردی لواسان تهران و همچنین توسط علی خدابخشی مسئول تور گردشگری تهران اهدا شده است.مهمانسرای فرهنگسرا را نیز رایگان برای اسکان مهمانان هنرمند آماده کرده‌ایم.

وی یادآور شد: در شب 11 فروردین نیز با حضور شاعران محلی سرای استان بوشهر و شاعران محلی در روستای شیخیان با همکاری شورا و دهیاری شب شعر برگزار می‌کنیم. تعدادی از هنرمندان و کوهنوردان را نیز به عنوان راهنمای مناطق گردشگری برای گردشگران و کوهنوردان مشخص کرده‌ایم.

رئیس هیئت کوهنوردی دشتی اضافه کرد: درایام نوروز تعداد شش گروه از استان‌های مشهد، اصفهان، تهران، نایین و خوزستان از گنبد نمکی دشتی بازدید کرده‌اند و گروه کوهنورد لواسان تهران نیز به قله هزار و 950 متری بیرم دشتی صعود کردند.

انتهای پیام/66001/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول