اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد

بازدید روزانه 100 هزار نفر از پارک طبیعی ناژوان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با ایام نوروز، به طور متوسط روزانه بیش از 100 هزارنفر از پارک طبیعی ناژوان بازدید می‌کنند.

بازدید روزانه 100 هزار نفر از پارک طبیعی ناژوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن رنجبر در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری اصفهان در ایام نوروز اظهار کرد: ارائه تسهیلات و ایجاد اوقاتی خوش با هزینه‌ای کمتر و ترافیکی روان از جمله برنامه‌های ستاد نوروزی بود که در این راستا اقدام به برگزاری تورهای نیم‌‌روزه و یک‌روزه کرد.

وی افزود: این تورها با تخفیف 50 درصدی و با هزینه‌ای بالغ بر 6 هزار تومان برقرار است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه باغ فدک مبدأ این تورها است، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به کیوسک‌های اطلاع‌رسانی زنده‌رود در سطح شهر در این تورها شرکت و برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز 137 شهرداری اصفهان تماس بگیرند.

رنجبر با اشاره به اینکه باغ فدک مکان استقرار دائمی مسافران نوروزی است، ادامه داد: کمپ‌های استقرار مسافران نوروزی از ساعت 7 صبح به منظور نظافت و آماده‌سازی تخلیه شده و شب‌ها به مسافران تحویل داده‌ می‌شوند.

وی از آمار بازدیدکنندگان پارک طبیعی ناژوان سخن به میان آورد و افزود: روزانه بیش از 100 هزار نفر از پارک طبیعی ناژوان بازدید می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به استقبال مسافران نوروزی از مجموعه کوهستانی صفه اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 360 هزار نفر از کوه صفه و بیش از 35 هزار نفر از تله‌کابین صفه بازدید کرده‌اند.

وی از اجرای 14 برنامه فرهنگی مختلف در این ایام خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، اجرای تورهای گردشگری و تئاتر خیابانی از جمله این برنامه‌ها است که در راستای تحقق شعار 14 روز به یادماندنی اجرایی شده و شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی از رضایتمندی 90 درصدی شهروندان و مسافران نوروزی در این ایام خبر داد و گفت: خوشحالیم که بعد از 10 روز فعالیت مستمر و شبانه‌روزی ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرداری توانستیم با همکاری دیگر ارگان‌ها رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را به شهر گنبدهای فیروزه‌ای فراهم کنیم.

انتهای پیام/63012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول