اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر:

14هزار گردشگر از موزه مردم‌شناسی مستوفی شوشتر بازدید کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر از بازدید 14هزار گردشگر در نیمه نخست تعطیلات سال‌جاری از موزه مردم‌شناسی، اسناد خطی و هنرهای تجسمی و حجمی مستوفی خبر داد.

14هزار گردشگر از موزه مردم‌شناسی مستوفی شوشتر بازدید کردند

سیدحسین موسوی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در نیمه نخست تعطیلات نوروزی بیش از 14 هزار و 940 نفر از موزه مردم‌شناسی، اسناد خطی، آثار تاریخی و هنرهای حجمی و تجسمی بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بازدید از سایر آثار تاریخی شوشتر نیز مشخص شده است، ادامه داد: در روزهای گذشته از خانه مرعشی شوشتر بیش از 13 هزار و 590 نفر بازدید کرده‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر با تأکید بر اینکه بازدید از نمایشگاه عرضه صنایع دستی شوشتر با رشد فزاینده‌ای همراه بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون از سرای افضل در سال‌جاری 14 هزار و 910 بازدید به ثبت رسیده است.

*رضایتمندی گردشگران افزایش یافته است

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر گفت: رضایتمندی مردم در بازدید از سایت‌های تاریخی و کمپ‌های نوروزی خوب ارزیابی می‌شود و امیدواریم این شرایط در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

موسوی‌نسب با اشاره به اینکه قلعه سلاسل شوشتر از پربازدید‌ترین سایت‌های تاریخی محسوب می‌شود، افزود: در روزهای گذشته بیش از 20 هزار و 210 نفر از سایت‌ قلعه سلاسل شوشتر بازدید کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در ورودی‌های شهرستان شوشتر چهار ایستگاه راهنمایی گردشگر احداث شده است که این ایستگاه‌ها نقش بسیار مهمی در راهنمایی و هدایت گردشگران به سوی سایت‌های تاریخی دارند.

* گردشگری مذهبی در سال‌‌جاری رونق گرفته است

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر افزود: در سال‌ جاری گردشگری مذهبی در شهرستان شوشتر رونق خوبی گرفته است و خدمات‌دهی در بقاع شهرستان بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

موسوی‌نسب در پایان تأکید کرد: همکاری میان دستگاه‌های مختلف مانند اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر، دانشگاه آزاد اسلامی و... موجب شده است تا نوروز سال‌جاری بسیار بهتر از سال‌های گذشته سپری شود.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول