اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

بازدید 2500 نفر در قالب راهیان نور دریایی از جزیره خارک

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: از آغاز اعزام کاروان راهیان نور دریایی به جزیره خارک تاکنون دو هزار و 500 نفر به این جزیره اعزام شدند.

بازدید 2500 نفر در قالب راهیان نور دریایی از جزیره خارک

حمید خرمدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: جزیره خارک در طول دو هزار و 888 روز جنگ تحمیلی 2 هزار و 834 بار مورد حمله بمب‌های رژیم بعثی قرار گرفت، اما با دلیری مردم و کارکنان صنعت نفت صادرات نفت از این جزیره حتی یک روز هم قطع نشد.

این مسئول تصریح کرد: دیدن مناطقی از این جزیره که در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت و دلاوری رزمندگان بوده خالی از لطف نیست و این مهم در قالب طرح راهیان نور عملی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ابراز داشت: امسال استقبال بسیار خوبی از طرح کاروان راهیان نور دریایی شده و با تدابیر اندیشیده شده مسافران نوروزی از این جزیره که نماد مقاومت بوده دیدن می‌کنند.

خرمدل تصریح کرد: در هر مرحله تعداد دو کشتی اعزام می‌شوند که تاکنون 26 کشتی از مجموع 36 کشتی در نظر گرفته شده اعزام شده‌اند.

وی از منطقه دوم ندسا، سپاه خارگ، اسکله شهید محلاتی، شرکت نفت، بخشدار و شهردار خارگ به دلیل همکاری و هماهنگی‌های انجام شده در طول سفر کاروان راهیان نور دریایی به جزیره مقاومت ،خارگ، قدردانی کرد.

این مسئول از حضور هفت استان کشور در بوشهر طی دوره راهیان نور دریایی خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم برای 18 دوره حضور اقشار مختلف بسیجیان در قالب راهیان نور دریایی نوروز در استان بوشهر صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر متذکر شد: در جزیره خارگ که به عنوان نماد مقاومت در سطح کشور شناخته می‌شود، کاروان راهیان نور دریایی از نمایشگاه مقاومت خارگ در دوران دفاع مقدس، کشتی سوخته، شهدا گمنام، اسکله تی و مقبره امیرمحمد حنفی بازدید به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول