اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

حسین‌پور: بازدید از بقعه بی‌بی زینب خاتون 2,5 برابر شد

فرماندار سربیشه با بیان اینکه امسال شاخص‌های مختلف ستاد تسهیلات نوروزی در سربیشه رشد داشت، گفت: امسال بازدید از بقعه بی‌بی زینب خاتون 2,5 برابر شده است.

حسین‌پور: بازدید از بقعه بی‌بی زینب خاتون 2,5 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور صبح امروز در بازدید از مراکز اقامتی مسافران نوروزی سربیشه با بیان اینکه بقعه بی‌بی زینب خاتون در روستای کاهی امسال حجم بالای مسافر و زائر را تجربه کرد، افزود: امسال بازدید از بقعه بی‌بی زینب خاتون 2.5 برابر شده است.

وی خواستار توجه جدی مردم و مسافران به مسائل بهداشتی و سلامت در سفرهای نوروزی شد و تاکید کرد: مسافران تنها از مراکز دارای مجوز در بین راه‌ها استفاده کنند.

استقرار امکانات درجه یک در مدارس

فرماندار سربیشه نظارت دقیق دستگاه‌های مربوطه را در زمینه ستاد تسهیلات نوروزی خواستار شد و گفت: در تعطیلات نوروزی 92 برای رفاه حال مسافران و گردشگران تعدادی از مدارس برای اسکان با همکاری آموزش و پرورش و همچنین مهمانسراهای ادارات نیز برای اسکان عموم با امکاناتی خوب مجهز شدند.

حسین‌پور از تلاش خوب نیروی انتظامی در تامین امنیت و نظارت بر قوانین راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد و افزود: با جدیت ماموران ناجا امسال تصادفات کاهش داشته است.

وی تلاش‌های اداره میراث فرهنگی شهرستان به ویژه در زمینه نصب چادر در مبادی ورودی شهر را ستود و تاکید کرد: ارائه اقلام فرهنگی نظیر نقشه شهر و معرفی محصولات شهرستان، چای و آب جوش توسط کمیته‌های فرهنگی و گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

نظافت و پاکیزگی مزار کاهی خوب است

فرماندار سربیشه گفت: مزار کاهی یا همان بقعه مبارکه بی‌بی زینب خاتون(س) در این شهرستان واقع شده است که از مهم‌ترین مکان‌های سیاحتی و زیارتی شهرستان به شمار می‌‌آید که همه ساله هزاران عاشق و شیفته اهل بیت (ع) از آن دیدن می‌کنند.

حسین‌پور اضافه کرد: به خاطر همین استقبال بالا نظافت و پاکیزگی این مکان از اهمیت خاصی برخوردار بود که اداره اوقاف و امور خیریه در بحث نظافت مزار کاهی خوب عمل کرد.

انتهای پیام/2248/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول