اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف شهرستان قزوین خبر داد

برگزاری تور گردشگری مذهبی در قزوین

سرپرست اداره اوقاف شهرستان قزوین با اشاره به برگزاری تور گردشگری مذهبی گفت: با این اقدام به دنبال معرفی بقاع متبرکه و موقوفات شاخص شهرستان قزوین هستیم.

برگزاری تور گردشگری مذهبی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام رضا نوروزی با اشاره به برگزاری تور گردشگری مذهبی رایگان توسط این اداره برای خانواده بزرگ واقفان، متولیان، خادمان و امناء بقاع متبرکه و موقوفات شهرستان قزوین اظهار داشت: این اقدام گامی ارزشمند در راستای معرفی بقاع متبرکه، موقوفات قزوین و ترویج فرهنگ گردشگری مذهبی است.

وی ادامه داد: برای نخستین‌بار این تور به صورت آزمایشی با همکاری سایر ارگان‌‌‌‌‌‌‌‌های مرتبط به منظور آشنایی خانواده اوقاف در شهرستان برگزار شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان در قالب این تورهای مذهبی ضمن آشنایی اجمالی با بقاع متبرکه و موقوفات قزوین از ظرفیت مذهبی و معنوی استان نیز بهره‌مند شدند و این مهم فضای بسیار خوبی بود که ایجاد شد.

نوروزی با اشاره به حضور مبلغان مذهبی و روحانیون در تورهای گردشگری مذهبی تصریح کرد: براین‌ اساس، شرکت‌کنندگان بقاع متبرکه، مسائل شرعی خود را با مبلغان در میان گذاشتند و مبلغان نیز با توجه به نوع تخصصی که در این حوزه داشتند به خوبی توانستند مباحث را منتقل کنند که اقدام بسیار ارزشمندی بود.

وی، برگزاری تورهای گردشگری ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه، فرهنگیان، پزشکان و مدیران استانی را از برنامه‌های بعدی این اداره عنوان کرد.

انتهای پیام/77002/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول