اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خبر داد

ایجاد ظرفیت‌های جدید گردشگری توسط شهرداری‌های استان بوشهر

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر از ایجاد ظرفیت‌های جدید گردشگری توسط شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد.

ایجاد ظرفیت‌های جدید گردشگری توسط شهرداری‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عزیزالله خورشیدی بعد از ظهر امروز در بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی شهرستان جم اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی نظارت کاملی بر مناطق گردشگری و توریستی در شهرستان‌های مختلف داشته‌ایم و نسبت به رفع مشکلات اقدامات اساسی انجام گرفته است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر با اشاره به اینکه استقبال مسافران به نسبت گذشته خوب بوده است، افزود: بحمدالله و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها، همه چیز خوب و مناسب است و امیدواریم استقبال در روزهای آینده نیز به همین منوال و حتی بیشتر نیز باشد.

وی از ایجاد ظرفیت‌های جدید گردشگری توسط شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: نکته بارزی که می‌توان در بازدید نوروز امسال به آن اشاره کرد، ظرفیت‌های جدیدی است که شهرداری‌هایمان ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر بیان کرد: همچنین همراهی و هماهنگی مسئولان و وضعیت بهتر رسیدگی به مسافران نوروزی نیز از اقدامات مهم و تأثیرگذار است.

خورشیدی اضافه کرد: شهرستان جم دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است و با توجه به موقعیت خاص آب و هوایی، جغرافیایی و جاذبه‌های دیدنی و اماکن تفریحی بسیار مناسب، مسافران زیادی را جذب کرده است.

رئیس شورای اسلامی جم نیز اظهار داشت: جم از شهرستان‌های توریست‌پذیر است و اقدامات لازم برای اسکان و پذیرایی از مهمانان انجام شده است.

سیدعلیرضا سجادی‌زاده افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان جم امری لازم است که موجبات استقبال بیشتر مهمانان می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول