اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کرمان:

جلوه‌های زندگی بومی حلقه مفقوده گردشگری است

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: پرداختن به جلوه‌های زندگی بومی اقوام مختلف ایرانی حلقه مفقوده در بحث گردشگری است که باید به صورت ویژه به این موضوع بپردازیم.

جلوه‌های زندگی بومی حلقه مفقوده گردشگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس‌الدینی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: پرداختن به جلوه‌های زندگی بومی اقوام مختلف ایرانی حلقه مفقوده در بحث گردشگری است که باید به صورت ویژه به این موضوع بپردازیم.

وی افزود: ما باید با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها با حضور اقوام مختلف از جمله عشایر و روستاییان به گونه‌ای عمل کنیم که جامعه روستایی و عشایری به سبک زندگی خود افتخار کنند و از ارائه آداب و رسوم خود در جشنواره‌ها احساس غرور داشته باشند.

شمس‌الدینی از برپایی 14 نمایشگاه صنایع دستی با 400 غرفه در مناطق مختلف استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: 420 هزار نفر تا شامگاه پنجشنبه از این نمایشگاه‌ها بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ابراز داشت: 300 بنر و بیلبورد تبلیغی در ایام نوروز در استان کرمان نصب شده است.

شمس‌الدینی با اشاره به برپایی طرح آرامش بهاری در 52 بقعه متبرکه و مکان‌های مذهبی کرمان در ایام نوروز تصریح کرد: خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی طی سال‌های اخیر در اطراف امامزادگان استان کرمان ایجاد شده است.

انتهای پیام/80019/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول