اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شادگان خبر داد

برقراری کامل نظم و امنیت در اماکن زیارتی و گردشگری شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از برقراری کامل نظم و امنیت در امکان زیارتی، تفریحی و گردشگری این شهرستان توسط خبر داد.

برقراری کامل نظم و امنیت در اماکن زیارتی و گردشگری شادگان

ظفر فراشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان شادگان در راستای برقراری کامل نظم و امنیت در تعطیلات نوروزی امسال اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده و اجرایی کرده است.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت در سطح شهر، اماکن مذهبی، فرهنگی، طبیعی، گردشگری و تفرج‌گاه‌ها از اهم اقدامات نیروی انتظامی در این ایام است.

فرمانده انتظامی شادگان خاطرنشان کرد: افزایش گشت‌های انتظامی به صورت خودرویی و موتورسواری به‌منظور پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قانونی با متخلفان از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان در طول تعطیلات بوده است.

وی اضافه کرد: هدف نهایی همه ماموران و فرماندهان پلیس، ایجاد زمینه مناسب به‌منظور سپری کردن مسافرت شهروندان در طول تمام روزهای سال به‌ویژه تعطیلات نوروز است و برای تحقق این آرمان از هیچ‌ فداکاری و از خودگذشتگی دریغ نخواهیم کرد.

فراشی در پایان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی، شهروندان و مسافران نوروزی باید هشدارهای پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت اماکن و منازل را جدی بگیرند و بیش از پیش با نیروی انتظامی هماهنگ باشند.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول