اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

توسعه اقتصادی مقوم توسعه سیاسی و اجتماعی است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه اقتصادی قطعاً مقوم توسعه سیاسی و اجتماعی است و قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی ما را تقویت می‌کند.

توسعه اقتصادی مقوم توسعه سیاسی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل ضرورت اهتمام همگانی به انضباط مالی و پایان دادن به صادرات نفت خام و تکیه بر حرکت‌های دانش‌بنیان را ضروری اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در خلق حماسه اقتصادی به دانش، توان و تجربه بخش خصوصی و بهره‌گیری از هزاران گونه فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیاز داریم تا با گذر از خام فروشی نفت بتوانیم اقتصادی مولد داشته باشیم.

عضو فراکسیون تولید ملی مجلس با انتقاد شدید از بخشنامه‌های متناقض و اعمال سیاست‌های غلط بانک مرکزی یادآور شد: توسعه صنعت و اقتصاد قطعاً به توسعه تمام بخش‌ها کمک خواهد کرد و به لشکر بیکاران پاسخی روشن خواهد داد.

پیرموذن گفت: وقت آن رسیده است که در گذر از تحریم‌های نفتی با تکیه بر توان صنعت و تولید داخلی بتوانیم از صادرات نفت خام عبور کنیم تا ملعبه و اهرم فشار در دست سودجویان و سلطه‌طلبان نباشیم.

وی بیان داشت: در کشور باید به ناکافی بودن سرمایه‌گذاری‌ها و کم بودن ریسک در سرمایه‌گذاری پایان داده و همچنان سعی کنیم با تکیه بر توانمندی‌های داخلی به کاهش قیمت‌ها، نرخ بیکاری، کنترل نرخ تورم و احیای ارزش پول ملی توجه داشته باشیم.

این نماینده مجلس افزود: همه این کارها تنها با ارادت‌ها و تقدیر و تشکر‌ها به دست نمی‌آید و جای چنین رویه‌ای را باید مهارت‌ها و توانمندی‌ها بگیرد تا در عرصه اقتصادی بتوانیم خلاق عمل کنیم.

فتنه‌گران و منحرفان صلاحیت حضور در انتخابات را ندارند

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: خلق حماسه اقتصادی نیازمند مدیران جهادی و حماسه‌ساز است و ما با تکیه بر مدیران با کفایت، خلاق، مدبر و آزاد‌اندیش می‌توانیم با بها دادن به خرد جمعی وثوق را نیز در افکار عمومی افزایش دهیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: بی‌شک این حرکت در تضمین موفقیت در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی موثر بوده و شتاب توسعه و آبادانی را رقم خواهد زد.

پیرموذن کانون خلق حماسه سیاسی را انتخابات 24 خرداد و جنب و جوش‌های عالمانه در این حوزه توصیف کرد و ابراز داشت: به تدریج و با حضور جریانات مختلف انتخابات داغ‌تر شده و ملت ایران بار دیگر درخشش بی‌نظیر مردم‌سالاری دینی را به نمایش می‌گذارند.

وی تاکید کرد: در انتخابات 24 خرداد فتنه‌گران سال 88 و منحرفانی که در بدنه دولت رسوخ پیدا کرده‌اند حق ورود و اظهار وجود در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند.

رئیس مجموع نمایندگان استان به اجماع 1+2 اصولگرایان و گزینه‌هایی همچون علی نیکزاد اشاره کرد و گفت: قطعاً اصولگرایان از بین ولایتی و قالیباف به اجماع می‌رسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیرموذن در پایان سخنان خود اذعان داشت: البته حضور گزینه‌هایی همچون علی نیکزاد نیز که از نیروهای توانمند و لایق است می‌تواند زمینه رقابت را گرم‌تر کند که قطعاً حضور فرزند رشید سبلان می‌تواند فضای رقابتی انتخابات ریاست جمهوری را گرم‌تر کند.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول