اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز تأکید کرد

توسعه پایدار تبریز با توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر

شهردار تبریز گفت: تلاش و برنامه‌ریزی برای توزیع عادلانه خدمات، امکانات و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف تبریز به منظور تحقق اهداف توسعه پایدار این شهر مهم‌ترین هدف و اولویت اصلی شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان است.

توسعه پایدار تبریز با توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار داشت: شهروندان و مردم خدمت صادقانه و خالصانه را تشخیص می‌دهند و در مقابل تحقق خواسته‌ها و مطالباتشان قانع و قدرشناس هستند، ما مسئولان باید قدر چنین ملتی را که در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در کنار مسئولان و پشتیبان نظام بوده‌اند، بدانیم.

شهردار تبریز با اعلام اینکه مدیریت فعلی شهرداری تبریز با اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات توجه به مناطق محروم در روند خدمات‌رسانی، تلاش فراوانی برای تحقق خواسته‌های شهروندان ساکن در مناطق محروم داشته است، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز طی سال‌های گذشته هیچ تبعیضی در توزیع و ارائه خدمات عمرانی بین مناطق محروم و مرفه شهر قائل نبوده و عمده هدف خود را توزیع عادلانه در مناطق کم‌برخوردار کرده است.

نوین با اشاره به برنامه‌های مهم شهرداری تبریز در بخش توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار عنوان کرد: توانمندسازی، ایجاد زیرساخت‌های توسعه پایدار، ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی در مناطق شهری و نیز توجه جدی به نیازهای اجتماعی و شهری شهروندان در دستورکار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/60002/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول