اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد

توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر بر توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم در سال‌جاری در این شهرستان تأکید کرد و گفت: خدمات‌رسانی‌ها در این شهرستان در سال جدید باید روند توسعه‌ای را در پیش گیرد.

توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم در اسلامشهر

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم اهداف مورد نظر را به تحقق برسانیم باید نیازها و کمبودها در مناطق محروم را شناسایی کرده و براساس نیازهای ساکنان آن منطقه اولویت‌بندی کرده و طرح‌های مختلف را اجرایی نماییم.

وی ادامه داد: مردم از مسئولان انتظار دارد تا کاستی‌ها و کمبودها را در مناطق از بین ببرند و با ارائه امکانات آرامش و رفاه را به مردم هدیه دهند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ساخت و سازها در این شهرستان باید با توسعه زیرساخت‌ها مواجه شود افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مردم در مناطق مختلف کمبودی را در زمینه آب،‌ برق، ‌گاز، ‌تلفن و .... احساس نکنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در آغاز سال نو افزود: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا با بهره‌گیری از فرمایشات ایشان در مسیر توسعه، پیشرفت و ترقی کشور پیش برویم.

فرماندار اسلامشهر در ادامه سخنان خود به اجرای طرح مسکن مهر اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح 7500 خانوار تا‌کنون در شهرستان اسلامشهر صاحب‌خانه شده‌اند.

*تا پایان سال‌جاری 5500 خانوار دیگر در اسلامشهر صاحب‌خانه می‌شوند

آرام در ادامه سخنان خود افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده تا پایان امسال نیز 5500 خانواده دیگر در این شهرستان با اجرای طرح مسکن مهر صاحب‌خانه می‌شوند.

وی همچنین به دو رویداد مهم در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: امسال دو انتخابات مهم را نیز در پیش‌رو داریم که موظفیم در برگزاری هر‌چه باشکوه آن تلاش نماییم.

فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلام این‌بار نیز در این صحنه از انتخابات پشت مسئولان بوده و هرگز سرنوشت کشور خود را رها نخواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات پیش‌رو مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول