اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

حرکت حماسی سرعت و حجم توسعه را چندین برابر می‌‌کند

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه در حرکت حماسی سرعت و حجم کار چندین برابر می‌شود، گفت: باید با تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی تمام جهانیان را مبهوت و متحیر توسعه و بالندگی ایران اسلامی کنیم.

حرکت حماسی سرعت و حجم توسعه را چندین برابر می‌‌کند

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» با تأکید بر اینکه نامگذاری سال جدید حاکی از درایت و دوراندیشی رهبری است، اظهار داشت: برای تحقق شعار سال باید با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند وارد صحنه فعالیت شد.

وی با بیان اینکه باید از دادن شعار دوری کرده و در عمل اقدام مناسبی داشته باشیم، تأکید کرد: با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال جاری از یک‌سو و تحریم‌های دشمن از سوی دیگر نامگذاری امسال بر اساس نیاز جامعه انجام شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حرکت حماسی یک حرکت خاص است، افزود: نقطه عطف کار حماسه با حرکت عادی بسیار فرق دارد به این معنا که در حرکت حماسی باید با تمام توان و ایثار وارد عرصه کار و فعالیت شد.

به گفته وی همه مردم و مسئولان باید با سبک جهادی به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس برای توسعه و تعالی ایران اسلامی وارد کار شوند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه در حرکت حماسی سرعت و حجم کار چندین برابر می‌شود، افزود: باید در این نوع از حرکت تمام جهانیان را مبهوت و متحیر توسعه و بالندگی ایران اسلامی کنیم.

* ضرورت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراها در سال جاری گفت: مشارکت سیاسی مردم در انتخابات به عنوان نماد مردمسالاری دینی از یک سو تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و از سوی دیگر زمینه‌ اقتدار و صلابت نظام را فراهم می‌آورد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت آینده برای تحقق حماسه سیاسی باید نقاط قوت دولت‌های قبلی را گزینش و ادامه دهد، خاطرنشان کرد: عدم تکرار نقاط ضعف دولت‌های قبلی و حرکت بر اساس برنامه مشخص از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند بخشی از ابعاد حماسه سیاسی را رقم زند.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگسازی در بعد اقتصادی در کشور تصریح کرد: در بعد خرد آن باید نوع رفتار اقتصادی کسبه و بازاریان را مد نظر قرار داد چرا که برخی از این قشر در کار خود صداقت نداشته و با تقلب و گرانفروشی به دنبال کسب سود بیشتر هستند.

*لزوم دوری از اسراف و تجمل‌گرایی

آریایی‌نژاد دوری از تجمل‌گرایی و اسراف توسط مردم را نیز از دیگر ابعاد حماسه اقتصادی عنوان کرد و در ادامه گفت: در بعد کلان نیز کارتل‌های اقتصادی، آقازاده‌ها و اشراف‌زاده‌ها در کشور بیکار ننشسته‌اند به طوری که با وصل به کانون‌های قدرت و ثروت در پی کسب منافع خود هستند پس باید با برنامه‌ریزی درست و توجه بر بعد فرهنگی کار مانع از تحقق برنامه‌های آنها نیز شد.

وی با بیان اینکه در بحث اقتصادی چالش‌های فراوانی را پیش رو داریم، افزود: برخورداری از یک نظریه‌ و تئوری مشخص اقتصادی و دوری از چندگانگی در این زمینه ما را به سوی هدف مشخص رهنمون می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کدام از شعارهای رهبری در مباحث اقتصادی دارای نکات حائز اهمیتی و کاربردی است که باید مد نظر ویژه دست‌اندرکاران مسئول و مردم قرار گیرد.

به گفته وی تلاش مضاعف، وجدان کاری، انضباط اجتماعی، دوری از تجمل‌گرایی، حماسه اقتصادی، تولید ملی، حمایت از کار و مسائلی از این دست یک مجموعه کارساز و راهبردی است که باید همه با هم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/89002/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول