اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

مهم‌ترین اولویت امسال توسعه خدمات عمرانی در مناطق محروم است

شهردار کرج گفت: مهم‌ترین اولویت امسال توسعه خدمات عمرانی در مناطق محروم است.

مهم‌ترین اولویت امسال توسعه خدمات عمرانی در مناطق محروم است

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و به ویژه ساکنان مناطق محروم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در شهرداری کرج است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات در مناطق مختلف یکسان شود و مردم در نواحی مختلف از خدمات یکسانی برخوردار شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه البته طی سال‌های گذشته و به ویژه سال91 اقدامات موثری در زمینه توسعه خدمات‌رسانی به مردم در مناطق محروم انجام شد، افزود: با توجه به تعدد مشکلات مردم در این مناطق نباید به این میزان خدمات‌رسانی‌ها اکتفا کرد بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی میزان خدمات را در مناطق محروم افزایش داد.

آقازاده رفع مسائل و مشکلات شهری به ویژه در مناطق غیربرخوردار را از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: مسئولان در بخش‌های خدمات‌رسان باید مشکلات و کمبودهای مردم را در مناطق محروم شناسایی کنند و بر اساس نیازها، اقدام به تأمین خواسته‌های مردم کنند.

شهردار کرج گفت: برای خدمات‌دهی بهینه و متناسب باید نیازهای واقعی مناطق محروم شناسایی شود لذا مدیریت شهری ضمن آن که، اهمیت ویژه‌ای برای تدوین طرح‌ها و برنامه‌های توسعه شهری در سطح کلان قائل است در رفع مشکلات مناطق محروم نیز اهتمام ویژه‌ای دارد.

به گفته آقازاده هزینه 20 درصد از بودجه عمرانی کرج در مناطق محروم حاکی از اهمیت موضوع خدمات‌رسانی به این مناطق است.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول