اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

حجت‌الاسلام ابراهیمی: فهرج میزبان 2 شهید گمنام است

امام جمعه فهرج گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) شهرستان فهرج میزبان 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی: فهرج میزبان 2 شهید گمنام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام حسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج با گرامیداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: یکی از بزرگترین آموزه‌های حضرت فاطمه زهرا (س) ولایت‌پذیری و ولایتمداری ایشان است.

وی بیان داشت: زندگی فاطمه زهرا (س) برای مردم و به ویژه مسئولان بزرگترین درس است و ولایتمداری و اطاعت از ولایت موجب موفقیت و پیشرفت است.

ابراهیمی افزود: در سالروز شهادت صدیقه زهرا (س) شهرستان فهرج میزبان 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس است که با حضور گسترده مردم شهیدپرور فهرج مراسم تشییع و تدفین آنها انجام می‌شود.

وی بر حضور پرشور و گسترده مردم این منطقه در مراسم تشییع شهدای گمنام تاکید کرد و گفت: آنچه اکنون داریم از جانفشانی و خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه فهرج سخنان مقام معظم رهبری را در سال جدید بسیار جامع و کامل بیان کرد و با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» تصریح کرد: در سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی دو رکن دولت و مجلس و مردم مطرح است.

وی افزود: مسئولان نظام باید در رفتار و کردار بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل کنند و یک صدا و یکدل باشند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اگر مسئولی سخنی و کاری انجام دهد که سبب شادمانی دشمن شود، خائن به انقلاب و کشور است در هر پست و مسئولیتی که باشد.

امام جمعه فهرج از برگزاری جشن‌های بی‌معنی و بی‌منطق با هزینه‌های زیاد که در آن بعضی از وزیران نیز شرکت داشته‌اند به شدت انتقاد کرد و افزود: مردم ما مردمی بیدار و هوشیار هستند و در سال حماسه اقتصادی هوشیاری و بیداری مضاعف می‌طلبد از چیزهایی که نیاز ضروری ندارد و تجمل‌گرایی به دور باشیم.

وی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: همواره انتخابات در فضای سالم با دقت و توجه برگزار شده و انتخابات ریاست جمهوری با شرکت گسترده مردم در فضایی سالم و با شکوه و عظمت برگزار می‌شود.

ابراهیمی از مسئولان قوا خواست از کاندیدای خاصی با رفتار و کردار خود حمایت نکنند و صدا و سیما نیز افرادی که کاندیدای ریاست جمهوری هستند، مصاحبه نکند.

وی ابراز داشت: حمایت از کاندیدای خاص ضربه به انتخابات است، انتخابات نشانه عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

ابراهیمی به  12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان سخنان امام خمینی(ره) اظهار داشت: 12 فروردین روز عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و بزرگترین عید مردم ایران است.

انتهای پیام/80013/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول