اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ـ 6

رهبر: انتخابات 92 زرین‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی ایران است / نقش ایران در منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی انتخابات را مهم‌ترین حماسه سیاسی کشور در سال جاری دانست و گفت: انتخابات 92 زرین‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی ایران است.

رهبر: انتخابات 92 زرین‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی ایران است / نقش ایران در منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد

فاطمه رهبر در گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران با تاکید بر اینکه باید علی‌رغم اینکه اقدامات، تصمیمات و برنامه‌ریزی خودمان را در سال 92 پیگیر باشیم، اظهار داشت: باید تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب در ارتباط با شعار سال جاری داشتند را سرلوحه کاری خودمان قرار دهیم.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری مردم و مسئولان وظایفی را برعهده دارند.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در ارتباط با حماسه سیاسی و اقتصادی همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود آن را تبیین فرمودند ما هم باید این موضوعات را الگوی خودمان قرار دهیم و رهنمودها و تاکیدات مقام معظم رهبری را در راس همه امور قرار داده و همواره پیگیر این دو موضوع باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دوران 34 ساله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در دوران پس از پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی ایران توطئه‌های دشمنان نظام در هر برهه‌ای از نظام به یک شکل بر سر راه مردم ایران قرار داشت.

تحریم‌ها موضوع تازه‌ای نیست

رهبر بحث تحریم‌ها را چیز تازه‌ای ندانست و گفت: بحث تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست که با آن روبرو شده باشیم اما در چند ماه اخیر این تحریم‌ها به شدت به اوج خودش رسید.

تاکیدات چندین ساله رهبر انقلاب به موضوع اقتصاد

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی شعارهای سال چندین سال گذشته را مورد اشاره داد و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در شعارهایی که طی سال‌های گذشته مطرح فرمودند به موضوعات مختلفی از جمله «حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی»، «همت مضاعف» و ... اشاره داشتند و نام‌ها و موضوعاتی که در چند سال گذشته و مطرح کردند از جمله «جهاد اقتصادی»، «اقتصاد مقاومتی» و ... این‌ها همه نشان از آن دارد که ایشان در چند سال گذشته نسبت به مسائل اقتصادی و موضوعات داخلی کشور و برنامه‌ریزی که مسئولان در این ارتباط باید داشته باشند و همین‌طور همتی که باید مردم نسبت به این موضوعات داشته باشند از جمله مقابله با تحریم‌های اقتصادی داشته باشند، توجه داشته‌اند.

اقتصاد کشور در چند سال گذشته مهم‌ترین دغدغه رهبری است

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مسائل اقتصادی کشور را دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر خواند و گفت:  نامگذاری‌های چند سال گذشته و موضوعاتی که در فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در چند سال شاهد بودیم همه نشان از توجه ایشان به مسائل اقتصادی کشور است.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار سال جاری گفت: امسال هم که با موضوع «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» سال را آغاز می‌کنیم نشان از این دارد که دغدغه اصلی ایشان در سال جاری نیز مسائل اقتصادی مردم است و مردم و مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات شایسته‌ای در این ارتباط داشته باشند تا در این برهه از نظام نیز حماسه آفرینی کرده و این حماسه را در تاریخ ثبت کنند.

تحریم‌ها را به حماسه تبدیل می‌کنیم

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی تحریم‌ها را میدان جنگ دیگری با دشمنان نظام برشمرد و گفت: در این برهه از زمان و در مقابله با توطئه‌های دیگر دشمنان نظام ما باید به این توجه داشته‌ باشیم که همچون گذشته در جنگ قرار داریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در این میدان جنگ نیز قرارگاه و فرماندهی داریم، عنوان کرد: برای مقابله با دشمنان نظام همواره باید فرمایشات و تاکیدات فرمانده خود را سرلوحه قرار دهیم تا بتوانیم از این صحنه جنگ که تحریم‌ها است حماسه‌ درخشان دیگری را از خودمان نشان دهیم و در تاریخ ثبت بکنیم.

انتخابات با توطئه‌های استکبار جهانی روبرو است

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی  در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو حماسه سیاسی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: شرایط کشور ما به‌گونه‌ای است که ما انتخابات مهمی را در پیش رو داریم، انتخاباتی که قطعاً با توطئه‌های بیگانگان به‌ویژه استکبار جهان و مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی همراه است.

رهبر عنوان کرد: باید به‌گونه‌ای‌ عمل کنیم که خدایی نکرده آن توطئه سال 88 دوباره اتفاق نیفتد و کشور را درگیر خود نکند.

فصل‌الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبری راه حماسه‌آفرینی است

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم و مسئولان و فصل‌الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب را راه حماسه‌آفرینی ملت غیور ایران اسلامی دانست و گفت: فرمایشات ولی فقیه و حضور پرشور مردم و مسئولان در صحنه در این عرصه از تاریخ هم می‌تواند سبب حماسه‌آفرینی و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی شود. 

انتخابات 92 زرین‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی ایران است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ابراز امیدواری کرد با اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم و مسئولان، انتخابات 92؛ زرین‌ترین انتخابات در طول 34 سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را شاهد خواهد بود.

دولت و مسئولان طبق سیاست‌های کلان نظام عمل کنند

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع زائران و مجاوران امام رضا (ع) در بخش بین‌الملل عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب طی چند سال گذشته در ارتباط با آمریکا و پیام‌هایی که رئیس‌جمهورهای وقت این کشور عنوان کرده بودند، تعبیرهایی داشتند و فرمودند این پیام‌ها و پیشنهادها «دست چدنی در دستکش مخملی است» و این بار هم همین‌طور ایشان پیشنهادات آمریکا و رئیس جمهور فعلی آمریکا را به‌نوعی تکراری دانستند.

رهبر بیان داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان تاکید داشتند اگر قرار باشد ارتباطی داشته باشید باید بر اساس سیاست‌های کلان کشور باشد و دولت و مسئولان باید طبق سیاست‌های کلان نظام عمل کنند و استکبار نیز باید دست از دشمنی‌های خودش بردارد تا ما بتوانیم این موضوع را مورد مطالعه قرار دهیم.

نقش ایران در منطقه اهمیت ویژه‌ای دارد/تهدیدهای استکبار جنایتکار منتفی و خنثی شده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به فرمایشات رهبری در ارتباط با بحث عظمت ایران و قدرتی که در منطقه به‌دست آورده است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری مطرح فرمودند قطعاً در بحث خاورمیانه نقشی که ما می‌توانیم در حل بحران سوریه داشته باشیم اهمیت ویژه‌ای داشت و توطئه‌ها و تهدیدهایی را که نسبت به ایران در منطقه دارند از جمله استکبار جنایتکار را ایشان عملاً منتفی و خنثی شده اعلام کردند.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هرگونه اقدام نابخردانه از سوی صهیونیست‌ها را با پاسخ دندان شکنی عنوان فرمودند که اگر اقدام نابخردانه‌ای رخ دهد قطعاً تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهند شد و نشان گر قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و خاورمیانه است و مردم غزه را کاملاً با حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/2462/ی40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول