اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

تبلور حماسه سیاسی در انتخابات خرداد است

امام جمعه چرام با بیان اینکه ما در سال جدید باید دو حماسه بزرگ انجام دهیم، گفت: تبلور حماسه سیاسی در انتخابات خرداد است.

تبلور حماسه سیاسی در انتخابات خرداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام حجت‌الاسلام جعفر طزری صبح امروز در دیدار با مسئولان ادارات چرام ضمن تبریک سال نو اظهار امیدواری کرد که در این سال با انجام اعمال صالح و اطاعت و بندگی خدا سال خوبی از جهت رضایت خداوند داشته باشیم.

امام جمعه چرام با اشاره به اینکه هرچه رضایت خداوند بیشتر باشد، دگرگونی بیشتر است، عنوان داشت: لازمه اینکه خداوند متعال دگرگونی به وجود بیاورد این است که رضایت پروردگار را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند که در این مورد چند نکته را باید بدانیم، نکته اول را این دانست که این نام‌گذاری‌ها براساس فکر و درایت بوده است و معظم‌له با اشرافی که بر مسائل جهانی و توطئه‌های دشمنان دارند امسال را به این نام، نامیدند.

این مسئول با اشاره به این مطلب که نکته دوم آن‌که مقام معظم رهبری از لفظ حماسه استفاده کرده و آن را دوبار تکرار کردند، گفت: عزیزان حماسه به چیزی می‌گویند که دشمن و دوست هرگز تصور این امر را نمی‌کنند، یعنی کاری در حد بالا است.

حجت‌الاسلام طزری با تاکید بر اینکه ما در سال جدید باید دو حماسه، دو کار بی‌نظیر و دو کار بزرگ که هم دوستان ما، ما را تمجید کنند و هم دشمنان از ما ناامید و خشمگین شوند، انجام دهیم، ابراز داشت: یکی حماسه‌ سیاسی که تبلور آن در انتخابات خرداد ماه است و دیگر حماسه اقتصادی که باید در این سال از لحاظ اقتصادی به گونه‌ای عمل و برنامه‌ریزی شود که زیرساخت‌های اقتصادی فراهم شده و تحریم‌ها که در سال گذشته تاَثیر اندکی بر زندگی ما داشت آن اندک تاَثیر را هم نداشته باشد.

وی افزود: دشمنان از مدت‌ها قبل برای کمرنگ کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند و مردم ما با حضور گسترده در انتخابات آینده و با حضور چشمگیر و خلاف تصور دشمن، این توطئه‌ها را نقش بر آب و عزت و سربلندی نظام اسلامی را رقم خواهند زد.

خطیب جمعه چرام در ادامه ضمن تسلیت شهادت جانسوز و عظیم حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: این مناسبت جانسوز و عظیم را به محضر حضرت بقیة‌الله (عج ) و شما عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم در دنیا و آخرت از محبان آن حضرت قرار گرفته و با پیروی از سیره این حضرت در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.

طزری اضافه کرد: تقارن ایام نوروز با شهادت حضرت زهرا (س) مقارن شده و بنابراین از عزیزان انتظار می‌رود در این چند روز از برگزاری مراسمات امر خیر پرهیز کرده و اگر امر خیری در پیش دارند آن را به زمان و وقت دیگری که مصادف با این ایام نشود بیندازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام با تاَیید اینکه انتخابات پیش رو مظهر حماسه سیاسی است، یادآور شد: اگر قرار است انتخابات به یک حماسه تبدیل شود باید چند مطلب صورت گیرد.

طزری تصریح کرد: انتخابات پرشور، شرکت همه احزاب و گروه‌های سیاسی پایبند به نظام در انتخابات، پایبندی به قانون و پذیرفتن قانون و منتخب مردم هر چند بر خلاف سلیقه ما باشد باید در نظر گرفته شود و آخر اینکه رای مردم تعیین کننده است و مردم باید به دنبال اصلح باشند.

انتهای پیام/82002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول