اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ـ 5

براتلو: انتخابات بزرگترین آزمون مردم و مسئولان است/ انتخاب رئیس جمهوری در تراز دهه چهارم انقلاب‌اسلامی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات باشکوه گفت: انتخابات ریاست جمهوری بزرگترین آزمون مردم و مسئولان است.

براتلو: انتخابات بزرگترین آزمون مردم و مسئولان است/ انتخاب رئیس جمهوری در تراز دهه چهارم انقلاب‌اسلامی

صفرعلی براتلو امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در جنوب استان تهران با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها که به‌طور همزمان در کشور برگزار می‌شود یکی از حماسه‌های بزرگ سیاسی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران انتخابات را یکی از آزمون‌های بزرگ سیاسی مردم و مسئولان دانست و گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در حقیقت یکی از مهم‌ترین اتفاقات سال جاری که یک حماسه بزرگ سیاسی و یکی از آزمون‌های بزرگ مردم و مسئولان است.

نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» کار بسیار ارزنده‌ای است

وی با اشاره به عنوان سال جاری خاطرنشان کرد: نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط رهبر معظم انقلاب کار بسیار ارزنده‌ای بود که همه متوجه اهمیت، تاریخ و حضور هوشیارانه در صحنه مهم انتخابات شوند و بدانند که این کار، کار بزرگی است.

24 خرداد تاریخ سرنوشت‌سازی است

براتلو تبیین و بیان اهمیت انتخابات و آگاهی بخشی را به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه اصحاب‌رسانه در سال جاری برشمرد و گفت: همه تریبون‌دارها و اصحاب‌رسانه باید اهمیت انتخابات را تبیین کنند و همه مردم متوجه 24 خرداد باشند که انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌سازی است.

مردم در تحریم‌ها خیلی خوب ظاهر شدند/ عملکرد مناسب مردم در تحریم‌ها

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه‌سازی مردم ایران در عرصه اقتصاد بیان داشت: علی‌رغم تحریم‌های اقتصادی دشمنان نظام به فضل خدا خوشبختانه مردم تاکنون خیلی خوب ظاهر شدند.

وی در ادامه با اشاره به تذکرات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با عدم وابستگی به منابع نفتی گفت: رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند که چندین سال است که بحث اقتصاد را مطرح می‌کنند و باید از وابستگی به نفت خارج شویم.

 

توجه به تحریم‌ها سبب افزایش صادرات غیرنفتی شد

براتلو با اشاره به توجهی که نسبت به تحریم‌ها صورت گرفت، عنوان کرد: در سال گذشته با توجهی که به تحریم‌های نفتی شد، اثرات آن را ما به عینه مشاهده کردیم.

یادگار هشت‌سال دفاع مقدس افزایش قابل‌توجه صادرات غیرنفتی و از جمله این دستاوردها توجه به تحریم‌ها دانست و گفت: هوشیاری و توجه مسئولان به صادرات غیرنفتی و رشد در همه زمینه‌ها باعث عدم وابستگی به نفت می‌شود.

عدم وابستگی به نفت سبب پیشرفت‌های عمرانی می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اضافه کرد: اقدامات و تدابیری که در این راستا صورت می‌گیرد سبب می‌شود یا نفت نفروشیم و یا اینکه وابستگی‌ها را به حداقل برسانیم.

براتلو تاکید کرد: با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های مناسب در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد این باشیم که اعتبارات ناشی از فروش نفت به خزانه واریز شود و یا اینکه صرف پروژه‌های عمرانی کشور شود تا اگر در برهه‌های دیگر تحریم مطرح شد ما وابسته به نفت نباشیم.

تاکید 17 سال پیش رهبر معظم انقلاب به عدم وابستگی به نفت

یادگار دوران غرور‌آفرین هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه  فرمودند «عدم وابستگی به نفت را از 17 سال پیش تاکید کردم».

براتلو عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دولت کارگزاران این مسئله را مطرح کردند اما متاسفانه دولتمردان توجه نکردند، در حالی که اگر آنها آن روز توجه می‌کردند امروز ما در این مقطع مهم عملاً از این مشکل عبور کرده بودیم.

معاون استاندار تهران وابستگی ما به نفت را یکی از مشکلات اساسی امروز دانست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در ارتباط با اخبار خوش استان تهران در سال جاری عنوان کرد: به لطف خدا حضور گسترده مردم تهران در انتخابات، برگزاری انتخابات رقابتی در حین سلامت و امنیت و انتخاب رئیس جمهوری در تراز دهه چهارم انقلاب‌اسلامی از جمله خبرهای خوش استان تهران در سال جاری خواهد بود.

===

گفت‌وگو از مصطفی هدایی

===

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول