اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اخذ آرای مردم

136 شعبه اخذ رأی انتخابات شوراها در تویسرکان پیش‌بینی شد

فرماندار تویسرکان گفت: 136 شعبه اخذ رأی چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تویسرکان پیش‌بینی شده که از این مجموع 37 شعبه اخذ رأی شهری و 99 شعبه در حوزه روستایی است.

136 شعبه اخذ رأی انتخابات شوراها در تویسرکان پیش‌بینی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز حسین‌علی شرکائی در نخستین جلسه اعضای هیئت نظارت شوراهای شهر و روستا در دفتر فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: در طول حیات 34 ساله انقلاب اسلامی ایران 30 انتخابات برگزار شده که هر کدام بیش از دیگری به واسطه حضور حداکثری مردم از شکوه و عظمت بی‌بدیلی برخوردار بوده است.

وی افزود: 10 دوره انتخابات ریاست جمهوری، 9 انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و چهار انتخابات شورای تعیین قانون اساسی در پروسه 34 سال انقلاب اسلامی در کشور انجام شده است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست، تأکید کرد: رفتار، گفتار و حرکات هر یک از ما مسئولان و عوامل اجرایی نقشی تعیین‌کننده در انتخاب آگاهانه و درست مردم دارد پس می‌طلبد بر اعمال خود دقت و توجهی ویژه داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه عدم رعایت قانون در هر امری سبب ایجاد مشکل و ناهنجاری‌های جبران‌ناپذیری در اجتماع می‌شود، تصریح کرد: همت و رویکرد تمام عناصر کلیدی در برگزاری این مهم باید بر پایبندی به قانون استوار باشد و هیچ‌کس حق ندارد در این حوزه از قانون تخطی کند.

شرکائی هدف اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را ایجاد شور و نشاط برای حضور حداکثری مردم دانست و تأکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف در شهرستان با تعامل و همگرایی بیش از پیش بسترهای لازم را برای تحقق این امر در چارچوب قانون مهیا سازند.

وی مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و عدالت‌محوری را شعار و هدف انتخابات پیش رو عنوان کرد و افزود: همه مسئولان شهرستان مکلف هستند با ایجاد یک فضای شفاف، سالم و قانونمدار، بدون جانبداری با رعایت عدالت و تقوا در مراحل اجرایی انتخابات، امانتدار رأی مردم باشند.

 فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه حفظ و صیانت از آرا در این برهه حساس باعث استحکام اعتماد بین مردم و مسئولان می‌شود، تأکید کرد: اعتمادسازی، همدلی و وحدت کلمه مسئولان در این امر شور هیجان و نشاط را در بین اقشار مختلف مردم جامعه برای حضور پای صندوق‌های رأی افزایش می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه با عنایت پروردگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان دموکرات‌ترین کشور در جهان شناخته شده است، اضافه کرد: مردم ولایتمدار ما با لبیک به فرامین مدبرانه ولایت فقیه و حضور حداکثری خود در صحنه انتخابات و خلق حماسه‌ای سیاسی بی‌نظیر در خرداد ماه سال جاری نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب خواهند کرد.

شرکائی با توجه به برنامه‌های آشوب‌طلبانه و فتنه‌انگیز دشمن برای سرگرم کردن مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد: همه باید در راستای ارتقای بصیرت و دشمن‌شناسی در این رخداد سرنوشت‌ساز آگاهانه و با تبعیت محض از فرامین ولایت فقیه عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 136 شعبه اخذ رأی چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان تویسرکان پیش‌بینی شده که از این مجموع شعبه‌های اخذ رأی در سه شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج 37 شعبه و در حوزه روستایی 99 شعبه را شامل می‌شود و برای هر شعبه یک ناظر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول