اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

حماسه سیاسی نخستین گام شرکت در انتخابات است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: در خصوص حماسه سیاسی ممکن است نخستین گام شرکت در انتخابات باشد ولی مقام معظم رهبری زوایای دیگری را هم مد نظر دارند.

حماسه سیاسی نخستین گام شرکت در انتخابات است

رضا اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: در راستای اجرای راهبردهای مقام معظم رهبری باید جلسات فکری منظمی با نخبگان داشته باشیم و در خصوص اینکه چگونه و با چه ابزاری در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم کوشا باشیم باید جهادگونه در سال جدید حرکت کرد.

وی افزود: ابتدای امر باید اقدامات ابتدایی را انجام دهیم و توجیهات لازم صورت گیرد تا این راهبردها اجرایی شود.

اسفندیاری ادامه داد: صرفاً انتخابات ممکن است گام نخست در حماسه سیاسی باشد ولی فراتر از این را مقام معظم رهبری مدنظر داشته و آن هم نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان است که حقیقتاً هر کجا مردم متوجه نقشه دشمن شده‌اند به بهترین شکل حضور یافته‌اند و با کمترین هزینه ممکن به مقابله با هجمه دشمن پرداختند.

اسفندیاری بیان کرد: نخستین چیزی که دشمنان در رابطه با تهدیدها دنبال می‌کردند عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 91 بود اما مردم با بصیرت به صورت پرشکوه در این راهپیمایی حضور یافتند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک اضافه کرد: در خصوص انتخابات هم با توجه به سوابق مردم در این زمینه به بهترین شکل حضور خواهند داشت و نقشه‌های دشمنان و فتنه‌های داخلی را نقش بر آب می‌کنند.

اسفندیاری ابراز داشت: در نوروز سال جاری مشکلات معیشتی مردم یکی از اهداف دشمن با این تحریم‌ها و ایجاد مشکلات اقتصادی فاصله انداختن مردم با نظام اسلامی و رهبری بود که باز با وجود این همه مشکلات مردم متوجه این مهم شدند و به بهترین شکل با آن کنار آمدند و با رهبری همراه شدند و پشت سر ولایت ایستادند تا ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شود.

انتهای پیام/77008/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول