اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی بوشهر:

برای حفظ استقلال کشور نیازمند خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات آتی هستیم

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: برای حفظ امنیت و استقلال کشور نیازمند خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات آتی هستیم.

برای حفظ استقلال کشور نیازمند خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات آتی هستیم

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر ساله با جمع‌بندی وقایع گذشته و پیش‌بینی حکیمانه خود نسبت به  آینده نامی مناسب و راهبردی برای سال جدید انتخاب می‌فرمایند که بطور حتم اثرات مفید خود را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فضای سه ماهه اول سال 92 انتخاباتی است، گفت: این انتخابات که از دل تحریم‌های ظالمانه دشمنان و توافقات پشت پرده فتنه‌گران و جریان انحرافی بیرون می‌آید نسبت به انتخابات قبل حساس‌تراست.

فاتحی ادامه داد: بنابراین برای حفظ امنیت و استقلال کشور نیاز به خلق حماسه‌ای دیگر مانند 9 دی و 22 بهمن است و بعد از پیروزی ملت در انتخابات، دشمن کینه‌توز برای انتقام جوئی ممکن است آخرین دسیسه‌ها و توطئه‌های اقتصادی خود را به میدان آورد.

فاتحی بیان کرد: برای خنثی ساختن توطئه‌ها نیز نیاز به عزم ملی و داشتن روحیه حماسی است که ملت تاکنون نشان داده است که چنین ظرفیت را دارد بنابراین رهبری با آینده‌نگری و اطمینانی که به مردم و دولتمردان دارد این سال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند.

فاتحی گفت: معتقدم باید انتخابات را یک امر دینی و فرا گروهی تصور کنیم و به جای تفرقه و ایجاد دل سردی وکارشکنی در امر انتخابات همه را به ورود فعال و با نشاط در میدان انتخابات دعوت کنیم و فداکارانه از منافع شخصی خود چشم پوشی و به منافع ملی فکر کنیم.

فاتحی در مورد تاثیر تحریم‌ها در سفر های نوروزی گفت: به کوری چشم دشمنان اسلام، مسافرت‌های نوروزی امسال بیشتر و با نشاط‌تر از سال‌های قبل برگزار شد و مردم با روحیه‌ای خوب تعطیلات را سپری می‌کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشمنان با ماهواره‌های خود تحرکات مردم را می‌بینند و غصه می‌خورند که چرا تحریم‌ها مردم را فلج و زمین گیر نکرده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: ممکن است قدرت خرید مردم پائین تر آمده باشد ولی آنطور که دشمن انتظار داشت نشده و به یاری خداوند نخواهد شد و امسال استان بوشهر و ساحل خلیج فارس میزبان تعداد زیادی از هموطنان است که آمار دقیق از سوی مسئولان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/66006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول