اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه:

خواص در جذب مشارکت مردم در انتخابات بسیار تاثیرگذارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه با اشاره به اینکه خواص می‌توانند در جذب مشارکت مردم در انتخابات بسیار تاثیرگذار باشند، اضافه کرد: در دانشگاه‌های ما نخبگان بسیارند و از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردارند.

خواص در جذب مشارکت مردم در انتخابات بسیار تاثیرگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، مهرداد افشون عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی انتخابات و نقش خواص که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه با حضور دانشجویان برگزار شد، اظهار کرد: باید بکوشیم تا بینش و بصیرت را نسبت به مسئله انتخابات، با آگاهی دادن در مورد انتخابات و هشدار در مورد توطئه‌های خصمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در بین دانشجویان ارتقا دهیم.

وی افزود: انتخابات در جمهوری‌ ‌اسلامی ایران امر مهمی است که نیاز به مشارکت و آگاهی مردم دارد و باید در راستای این محور، شاخصه‌ها و مولفه‌هایی مشخص شود تا مشارکت مردم در سرنوشت خود چشمگیر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه تصریح کرد: در برپایی انتخاباتی باشکوه خواص جامعه نقش مهم و تاثیرگذارتری دارند زیرا مردم نسبت به عملکردهای این دسته از افراد نگاه و دیدگاه ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه خواص می‌توانند در جذب مشارکت مردم در انتخابات بسیار تاثیرگذار باشند، اضافه کرد: در دانشگاه‌های ما نخبگان بسیارند و از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردارند، آنچنان که حضرت امام خمینی (ره) مبدا تحولات کشور را در میان دانشجویان و جوانان می‌دانستند و مقام معظم رهبری نیز به جبهه جنگ نرم در میان دانشجویان اشاره داشته‌اند.

افشون بیان کرد: دستگاه‌هایی که در برگزاری انتخابات مشارکت دارند باید با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از ورود زود هنگام به مراحل انتخابات پرهیز کنند و برخی بینش‌های سیاسی را مطرح نکنند.

وی همچنین عنوان کرد: بررسی و شناخت نوع آگاهی و ادراک مردم و نیز عمل آنها در قبال حکومت می‌تواند در شناخت نوع گرایش‌های آنها موثر باشد و اصل حضور در انتخابات زنده بودن مردم و حکومت است و دلالت بر غیرتمندی جامعه داشته و بسیاری از تهدیدات دشمنان را همراه با حضور  حداکثری خنثی می‌کند.

انتهای پیام/ 72001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول