اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون قضایی مجلس نهم:

انتخابات سال‌ جاری با پیچیدگی‌های فراوانی همراه است

عضو کمیسیون قضایی مجلس نهم گفت: علت اینکه رهبر معظم انقلاب بحث حماسه سیاسی و اقتصادی را برای امسال نام‌گذاری فرمودند این است که به نظر من با پیچیدگی‌های فراوانی در بحث انتخابات امسال، مواجه هستیم.

انتخابات سال‌ جاری با پیچیدگی‌های فراوانی همراه است

محمدعلی اسفنانی امروز ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب و پیش‌رو داشتن انتخابات ریاست‌جمهوری در سال‌جاری، اظهار کرد: علت اینکه رهبر معظم انقلاب بحث حماسه را در این مورد فرمودند این است که به نظر من با پیچیدگی‌های زیادی در بحث انتخابات امسال، مواجه هستیم که این مسئله نیاز به خلق حماسه و درایت و تیزبینی مردم شریف ایران‌اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اند تا به‌توانند از این انتخابات بهره‌های خاص خود را ببرند، افزود: حتی کسانی که در سال 88 برای نظام اسلامی برنامه‌هایی را داشتند، امیدشان به این است که ادامه آن برنامه‌ها را در این انتخابات پیاده‌سازی کنند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای‌اسلامی تصریح کرد: ورود گروه‌ها و جناح‌ها و افراد با افکار مختلف در بحث انتخابات نیازمند این نکته است که مردم نیز حماسه جدیدی را بیافرینند.

وی با بیان وظیفه مردم در این راستا، خاطر نشان کرد: مردم باید با دید بسیار دقیق و بصیرت بالای خود، انتخاب درخور و شایسته‌ای داشته باشند.

اسفنانی گفت: به همین دلیل است که این انتخابات شاید یکی از مهم‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب به ویژه در بحث انتخابات ریاست جمهوری است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود آنچه که اتفاق می‌افتد، یک حماسه تاریخی و مثال‌زدنی باشد که انقلاب را به سمت‌و‌سوی تحقق آرمان‌های خویش پیش ‌ببرد.

انتهای پیام/2301/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول