اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

حضور حداکثری در انتخابات از بزرگترین جلوه‌های حماسه سیاسی است

امام جمعه برازجان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد ماه سال جاری یکی از بزرگترین جلوه‌های حماسه سیاسی است.

حضور حداکثری در انتخابات از بزرگترین جلوه‌های حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک سال نو اظهار داشت: رعایت تقوا و دوری از گناهان در آغاز سال نو باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد و به عنوان مؤمن و مسلمان باید پرهیزگار باشیم.

وی با اشاره به ایام فاطمیه افزود: رعایت شأن ایام فاطمیه باید مورد توجه مردم در ایام تعطیلات قرار گیرد و مسئولان نیز در اجرای برنامه‌ها به این مسئله دقت کنند.

امام جمعه برازجان به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: نامگذاری سال نو که توسط حضرت آقا مطرح می‌شود دارای حکمت بسیار زیادی است و عمل به منویات مقام معظم رهبری موجبات تحکیم سیاسی نظام می‌شود.

مصلح تصریح کرد: ملت ایران در سال‌های اخیر در خلق حماسه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی اهتمام داشته‌اند و به فضل خدا امسال شاهد خلق حماسه بزرگ سیاسی در انتخابات خواهیم بود.

وی با تشریح مفهوم حماسه سیاسی اذعان داشت: حماسه سیاسی به‌ معنای بیداری و خنثی کردن توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان است.

مصلح متذکر شد: حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات خرداد ماه سال جاری یکی از بزرگترین جلوه‌های حماسه سیاسی است و مردم با حضور پرشکوه و گسترده خود پای صندوق‌های رأی عزت و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: شکست توطئه‌های اقتصادی که در سال‌های اخیر دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی ما برپا داشته‌اند، یکی از اساسی‌ترین معانی و اصول حماسه اقتصادی است که در سال جاری رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی به‌عنوان نقشه راه مسئولین نظام تدوین کرده‌اند.

امام جمعه برازجان گفت: توجه به استفاده از منابع داخلی و جلوگیری از اسراف و تبذیر یکی از مسائلی است که در حوزه حماسه اقتصادی باید مورد توجه قرار دهیم.

مصلح اظهار داشت: پیام‌های رهبری عالمانه، دقیق، کارشناسانه، مدبرانه و بر اساس مقتضیات و شرایط زمان است و همان قدر که برای دوست‌داران انقلاب و نظام اسلامی امیدبخش است، برای دشمنان و معاندان نظام نیز شکننده خواهد بود.

وی به بیانات رهبری در حرم رضوی اشاره کرد و افزود: تحریم مشکلاتی برای میهن اسلامی‌مان ایجاد کرده و در مقابل برکاتی همچون استقلال و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را به دنبال داشته است، ولی برخی متاسفانه تنها نقاط ضعف ما را می‌بینند.

خطیب جمعه برازجان عنوان کرد: با وجود فشارهای عظیم در حوزه‌های بین‌المللی دشمنان در عرصه‌های سیاسی هم می‌خواستند ما را منزوی کنند تا ایران اسلامی نتواند سیاست خود را گسترش دهد.

مصلح ابراز داشت: ملت ایران اسلامی همیشه راه و هدف خود را ادامه داده‌اند و در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مردم با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی و دنیای استکبار کوبیدند.

وی با اشاره به طرح مسئله مذاکره با ایران توسط دولت آمریکا، ادامه داد: دولت آمریکا مرتب پیام می‌دهد، ولی باید سیاست خود را تغییر دهد.

امام جمعه برازجان با اشاره به سخنان رهبری در ارتباط با انتخابات 92، گفت: انتخابات مظهر اراده ملی است و شرکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و تهدیدات دشمنان را بی‌اثر می‌کند.

مصلح بیان داشت: همه جریانات باید در انتخابات مشارکت پرشور داشته باشند و مردم باید با دقت، تحلیل و بررسی فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: حضور در انتخابات در عرصه‌های بین‌المللی برای میهن اسلامی بسیار اثرگذار است و تمامی جهانیان در چند ماه آینده چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند.

انتهای پیام/2452/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول