اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

مهم‌ترین جلوه حماسه سیاسی حضور حداکثری مردم در انتخابات است

امام جمعه شیروان مهم‌ترین جلوه حماسه سیاسی و اقتصادی در سالی که به همین نام از سوی رهبری نام‌گذاری شده را حضور حداکثری مردم در انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی دانست.

مهم‌ترین جلوه حماسه سیاسی حضور حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان،حجت‌الاسلام حسین کوثری در نخستین نماز جمعه این شهرستان با تبریک سال جدید به عموم مردم گفت: بی گمان این پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سبب رشد و تعالی کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبری توجه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد کشور دارند، تصریح کرد: این امر در پیام نوروزی ایشان قابل مشاهده است. مسئولان با تمام توان و تلاش برای پیشرفت کشور فعالیت و زمینه‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام کوثری همچنین  به ویژگی‌های دعای سال تحویل جدید اشاره کرد و افزود: ما در این دعا از خداوند متعال می‌خواهیم  که احوال ما را به بهترین حالت‌ها تغییر دهد البته برای این تغییر باید با توکل بر خدا برای تغییر تلاش کنیم.

وی گفت: در سال جدید باید خود را متحول کنیم و تحول سیاسی، تحول فرهنگی و تحول اقتصادی داشته باشیم و باید با تدابیر لازم برای موفقیت نظام اسلامی همت کنیم. باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و با تقویت نقاط قوت برای موفقیت هر چه بیشتر نظام اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در سال‌های اخیر همواره حماسه‌ساز بوده‌اند، اظهار کرد: امسال به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نام‌گذاری شده از این رو باید تمام سال حماسه باشد.

حجت الاسلام کوثری اظهار امیدواری کرد که همه مسلمانان بتوانند در سال جدید با تلاش بیشتر و توکل به خداوند وضعیت موجود خود را به وضعیت هر چه مطلوب‌تر تبدیل کنند.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول